kaneelschep
Woont hier bijna
Het mag alleen met de auto op een trailer of oprijauto. Tenzij je er op vertrouwd dat de smeris die rdw regel kent die hierboven genoemd wordt. Wat bijna nooit zo is.. En dan is het allemaal vermoeiend achteraf gelul met de boetes.
Wat je sowieso wil doen: is de auto verzekeren!
Met een oldtimer is het bijna de moeite toch niet om hem niet verzekerd te hebben, toch
Als je dan ontschorst en ook nog verzekerd bent, mis je dus nog de apk.
En daar krijg je de boete automatisch voor binnen op het moment dat je hem ontschorste. 90euro (was dat iig)
Makkelijkst is als die garage hem gewoon even ophaalt met een oprij auto. Of met groene platen.
Mijn garage zou dat wel gratis doen
als het maar 2km was. Desnoods geef je hem een krat aldi bier ofzo..
Zelf zou ik hem sowieso ten alle tijden altijd en eeuwig zeker weten gewoon die 2km geschorst en al naar de garage toe rijden
Of het nou mag of niet.. 
Als het goed is kom je toch met apk terug. Kan je hem daar altijd nog ter plekke ontschorsen op je telefoon of internet op de pc daar.
Ik ben eens met mijn geschorste Mercedes helemaal uit Hongarije naar Nederland terug komen rijden :jerry
Ook wel eens met een verlopen rijbewijs trouwens, nu ik er aan denk...
Maar dat wil ik je zeker niet aanraden
Wat je sowieso wil doen: is de auto verzekeren!
Met een oldtimer is het bijna de moeite toch niet om hem niet verzekerd te hebben, toch
Als je dan ontschorst en ook nog verzekerd bent, mis je dus nog de apk.
En daar krijg je de boete automatisch voor binnen op het moment dat je hem ontschorste. 90euro (was dat iig)
Makkelijkst is als die garage hem gewoon even ophaalt met een oprij auto. Of met groene platen.
Mijn garage zou dat wel gratis doen
Zelf zou ik hem sowieso ten alle tijden altijd en eeuwig zeker weten gewoon die 2km geschorst en al naar de garage toe rijden
Als het goed is kom je toch met apk terug. Kan je hem daar altijd nog ter plekke ontschorsen op je telefoon of internet op de pc daar.
Ik ben eens met mijn geschorste Mercedes helemaal uit Hongarije naar Nederland terug komen rijden :jerry
Ook wel eens met een verlopen rijbewijs trouwens, nu ik er aan denk...
Maar dat wil ik je zeker niet aanraden