• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

@PeterNoFear wrote:Ik kan hier ook nog wel voor je kijken, staat hier ook nog een Life ;)

Als je wil graag,

Mocht je slagen dan kom ik de spullen wel ophalen, dan hoef je niet duur te versturen enzo :thumb

Ik maak vanavond wel een paar foto's van de panelen die ik moet :angel

Rik ;)

Is goed, ga ik morgen heen, voordat hij plat gaat ;)

Is een volledige auto, bijna zonde dat hij daar staat, staat nog en complete, weet niet wat voor uitvoering.

@PeterNoFear wrote:Is goed, ga ik morgen heen, voordat hij plat gaat ;)

Is een volledige auto, bijna zonde dat hij daar staat, staat nog en complete, weet niet wat voor uitvoering.

Nou, hartelijk dank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rik ;)

@D.E wrote:

9345462916_a385411d88_c.jpg

Ik ben een groot Opelliefhebber, maar een kenner van Franse klassiekers ziet achter die C Ascona een Peugeot 403 en naast de Ascona een Renault 12 break en als ik goed kijk, zie ik daar ook een Renault 4 en Citroën DS. Die sloper heeft wel mooie exemplaren op zijn terrein staan :D

@KadAstra-EF wrote:Mwea, niet in een Life uitvoering denk ik :(

Rik ;)

ik wist dat dat jou antwoord zou zijn.

jij wilt ze nu toch ook in een life maken? wie weet heeft iemand anders dat ook wel gedaan haha.

@HarryBarry wrote:@D.E wrote:

9345462916_a385411d88_c.jpg

Ik ben een groot Opelliefhebber, maar een kenner van Franse klassiekers ziet achter die C Ascona een Peugeot 403 en naast de Ascona een Renault 12 break en als ik goed kijk, zie ik daar ook een Renault 4 en Citroën DS. Die sloper heeft wel mooie exemplaren op zijn terrein staan :D

Nouja, er is een rede waarom het op de sloop staat hè.

Die DS is letterlijk door midden gebroken, zo rot is 'ie.

Wel knap van de sloper om ze "3 hoog" op te stapelen.

Hoop niet dat er klanten zijn die net van de hoogste auto spulletjes willen hebben :jerry

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:Wel knap van de sloper om ze "3 hoog" op te stapelen.

Hoop niet dat er klanten zijn die net van de hoogste auto spulletjes willen hebben :jerry

Rik ;)

als ze maar stevig staan gestapeld, en niet dat de velg precies op de rand van het raam ligt onder de auto.

als je dan met 3 man een interieur er uit haalt is de kans dat je er door zakt....

:jerry :jerry :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:Wel knap van de sloper om ze "3 hoog" op te stapelen.

Rik ;)

als ze maar stevig staan gestapeld, en niet dat de velg precies op de rand van het raam ligt onder de auto.

als je dan met 3 man een interieur er uit haalt is de kans dat je er door zakt....

:jerry :jerry :jerry :jerry

Oh ja joh ???

Tja, wij hebben ervaring daarin, dat was wel schrikken inderdaad.

Scheet in mn broek tot en met :jerry

:jerry

@Mr.F wrote:heb de kapjes voor je hoor rik :)

Haha, heel erg bedankt !!!

Zoals ik al zei: het mooiste spul ligt in Zeeland en Limburg !

Rik :angel

Terug
Naar boven