• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

ja zach het ja is van ijzer geweest en toen van raymond hep hem in op bauw gezien toen

zal morgen effen bellen kijken wat die kosten moet dank u :jerry :jerry

rij zo met je mee hoor, rijd ik wel achter ja an in die diesel.. heb ik ook eens in een echte opel gereden whahaha :jerry :jerry

Autosloop Weteringenbrug,

IMG-0214.jpg

IMG-0209.jpg

IMG-0212.jpg

IMG-0211.jpg

IMG-0227.jpg

IMG-0221.jpg

IMG-0219.jpg

IMG-0225.jpg

IMG-0222.jpg

Hier bij de ijzerboer staan nog een paar 2.0 8 kleppers en een 2.2 van een omega en een 2.0 16 klepper van een vectra b.

@Mr.F wrote:Wat is de bedoeling van al die auto's die daar staan? Te koop / sloop of wat? Of het een verlaten zooitje?

Ik zie zelfs nog een Astra F GT staan?

Het is te koop, maar dan wel voor de prijzen van 15 jaar geleden, toen ze er net neer zijn gezet.

Een Astra F GT heb ik niet gezien hoor.. Niet op de sloop in Venlo, en niet in Susteren..

heb je wel weer aardig wat in het register te zetten denk ik zo astrawez :jerry

zonde van al die kadetjes joh, ff met het d kadett forum geld in zamelen en alle dees daar weg kopen haha

jah .. die kadett gsi 5 deurs en die astra gsi .. hm jammer dat alles zo duur moet zijn ..

want zal veel werk geld en tijd inzitten om te herstellen .. als het nog mogelijk is .. voor een paar honderd was de gok nog te wagen ..

Scherp Mr.F! Dat lijkt idd op een GT logootje. Alleen had deze Astra geen koplampen en grill meer. En ook geen kentekenplaten.

Die gele Astra F2 Sport die binnen staat, die zal er waarschijnlijk nog wél goed uit zien. Hopelijk komt die ooit weer goed terecht.

@ Soepkiepe: Ik heb ze net al in het register erbij gezet. :D

Terug
Naar boven