• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

origineel gepost door mattemaker

ik ga meestal hier in utrecht.. sloperij"het vertrouwen".. zelf struinen.. afgelopen zaterdag div corsa AenB calibra astra enz.. zitten meerdere sloperijen op het terrein

akkie stomphorst.. de bilt/utrecht als je het Netjes vraagt,mag je zelf struinen..(heeft ook veel los liggen):vertag

brabebo mijdrecht.. idem als akkie

Toen ik nog in Vleuten(naast maarssen) woonde kwam ik elk weekend wel bij 't Vertrouwen. Is niet duur, even melden dat je er bent, en struinen maar.

Auto's staan gestapeld, en kort op elkaar. De andere sloperijen zijn niks, allemaal van die habbiebabbies waar ik hekel aan heb, en weinig opels.

T vertrouwen heeft mijn kadett nog gesloopt 3,5 jaar geleden.

Akkie is ook zeer goed!! Ook even netjes melden, zeggen wat je zoekt, en ze sturen je de goede richting op. Meestal wel veel opels, hadden jaar geleden dacht ik een manta A staan voor verkoop.

Brabebo is inderdaad veeeeeeeeeeel te duur. 2 gasveren voor de achterklep, 2 tientjes...jaaaaaa trek eens aan mn vinger, echt niet he...

Deden ze ook vrij moeilijk over het terrein op gaan.

Was vlakbij mn ex, maar eigenlijk nooit echt iets gekocht, veel te duur.

Blijkt in beslag genomen te zijn, eigenaar zit in het buitenland en geen hond weet waar, moet een bepaalde periode overheen gaan zonder dat hij geclaimd wordt en dan kan/mag er pas wat mee gebeuren :(

Is er niet iemand hier die bij de politie zit en dit zou kunnen bespoedigen?

origineel gepost door InjectTheVenom

Bij de brandweer van Nieuw Bergen staat een zilveren Calibra met ingeslagen zijruitje, schijnt onder zeggenschap van de politie te staan. Morgen toch maar eens een belletje plegen wat ze er nog mee van plan zijn.

Net in Velserbroek geweest bij Rutte.

Interessante Opels zijn ,2 Calibra's uit 94,met nog mooie interieurs en een Rekord E1,blauw 2.0N,heeft rechtsvoor iets van brandschade,verder nog helemaal compleet.

Verder een paar Tigra's,wat Astraatjes F en G en veel Corsa Btjes en een stuk of 2 Atjes,ook nog 3 E Kadetten.Diverse B Vectra's

origineel gepost door asconahobbyist

Net in Velserbroek geweest bij Rutte.

Interessante Opels zijn ,2 Calibra's uit 94,met nog mooie interieurs en een Rekord E1,blauw 2.0N,heeft rechtsvoor iets van brandschade,verder nog helemaal compleet.

Verder een paar Tigra's,wat Astraatjes F en G en veel Corsa Btjes en een stuk of 2 Atjes,ook nog 3 E Kadetten.Diverse B Vectra's

snelle handel daar bij rutte.

had een big shopper vol met spul en een renault 5 gt turbo phase 1 voorbumper(voor mn maat)voor maar 50 euro.

Iemand toevallig in de buurt van Wageningen/Ede een donkerblauwe Vectra B2 zien staan?

Moet een linkerspiegel hebben, ik hoop dat ik zaterdagmiddag nog even tijd heb om er langs te gaan.

origineel gepost door mr.f

@ Aapje goed idee;

Bert Bek Autodemontage

Hoedekenskerke in zeeland

Cijfer; 9

Grote sloop met a corsa's. astra f's, calibra's, vectra's a en b, ( 1 d )e kadett's ed..

zefs vauxhall viva!

Auto's niet op elkaar

Auto(demontagebedrijf) Otte

sheerarendskerke in zeeland

Cijfer 8

Auto's op elkaar

waar de hell legt dat nou weer?! :P

kom enkel bij Ad Stouten. opzich wel redelijke vent. niet te duur.

enkel weinig ouder spul meer de laatste tijd, A corsa's gaan haast direct de pers in. :thumbdown

wel veel omega A, astra F , corsa B, vectra B etc.

ergens in zeeland, in 1 of ander gigantisch griffo dorp met een veeeeeels te lange naam (Zoals half zeeland) zit een europese auto sloperij, die altyd veel oude opels heeft staan.

**ff google gebruikt**

H.C. Stouten (familie van ja) in serooskerke.

had de laatste keer ( en das een jaar terug ofzo) paar manta's staan, kadettjes etc.

origineel gepost door asconahobbyist

origineel gepost door HardcoreHell

Hier in de buurt zijn er maar 4 sloperijen waar ik kom.

Keijzer in Helmond, Boortoren in Ospel, Weber in Helmond en Zanetti in Someren.

Keijzer is cheap, je kunt zelf rondwandelen en je moet je benodigde onderdelen er zelf afschroeven.

Ze hebben wel veel, staan dat ik weet 2/3 Calibra's, 2 Kadett cabrio, 1 Astra gsi, 2 Ascona C.

En dan nog 3/4 loodsen met losse onderdelen.

Boortoren is wat duurder en kleiner.

Maar wel een top service, en ze willen nogal eens iets voor jou eraf halen als je belt.

Meeste onderdelen die ze daar hebben zijn ook in hele goede staat.

Weber is een grotere sloperij.

Weet zo niet wat ze hebben staan, voor mij is het meer een uitweg als ze bij de andere sloperijen niks hebben.

Zanetti is een kleine sloperij bij mijn ouders in het dorp.

Familiebedrijfje.

Niet veel auto's, ook niet duur.

Als je het vraagt halen zij het eraf en ligt het klaar als je het komt halen.

als je weer ns bij die keijser bent kan ja dan eens een fotootje maken van die 2 C Ascona's??

Als het er interessant uitziet kan ik wel ns heenrijden maar zo op de bonnefooi is t wat ver weg voor mij (regio haarlemmermeer)

Ik ben er vandaag geweest en heb foto's gemaakt.

3x Ascona C waarvan 1x een 2 deurs

Ook lag er in een ascona een tellerbak met toerenteller, maar of die bij die ascona hoort???

Zal vanavond de foto's uploaden.

Ik kan ze ook mailen naar iemand die ze wil zien, gaat sneller.

Dan ff u2u'tje sturen met e-mail.

origineel gepost door mayhem

enkel weinig ouder spul meer de laatste tijd, A corsa's gaan haast direct de pers in. :thumbdown

Hebben die nog auto's staan met cruisecontrol? Ik moet nog een richtingaanwijzer met cc bedieningsknoppen en een lange cc unit kabel hebben namelijk.

origineel gepost door InjectTheVenom

origineel gepost door mayhem

Hebben die nog auto's staan met cruisecontrol? Ik moet nog een richtingaanwijzer met cc bedieningsknoppen en een lange cc unit kabel hebben namelijk.

nope, vandaag nog daar geweest

Oude Ascona A gespot!

20110521131538.jpg

20110521131552.jpg

20110521131608.jpg

20110521131622.jpg

20110521131630.jpg

20110521131639.jpg

20110521131644.jpg

20110521131709.jpg

Deze staat bij autobedrijf 't Gilde in Blokker Noord-Holland Noord (Half uurtje rijden vanaf Amsterdam)

http://www.gildeautos.nl/

Sorry kon geen foto van de voorkant maken, omdat de auto dicht bij een hek stond geparkeerd.

Edit: foto's gefixed.

@astraTD wrote:Wie weet welke sloop dit is en waar die ligt?

[youtube:1jgjjmxc]

als alles een beetje mee zit haal ik binnenkort een corsatje op daar in de buurt, denk dat ik daar dan ook maar eens langs ga, lijkt me wel leuk om daar eens te neuzen haha

Ik heb het even uitgevogeld met die foto's , bij deze dus nog de foto's van sloper in Veghel

061020121176_zpsc5e1c632.jpg

061020121175_zpsd16b9acf.jpg

061020121173_zps045841ce.jpg

061020121172_zps2bcd70f9.jpg

061020121171_zpsae05bc5a.jpg

061020121177_zps7519426d.jpg

hopelijk lukt het in 1 keer ;)

Als iemand een astra F spot met een vauxhall grill graag pm kleur is geen probleem.

Als iemand een astra F spot met een middenconsole in wortelnotenhout ook graag pm.

Terug
Naar boven