• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

@ oenatje .....euhh airco ?? Ik heb alleen maar arko. Misschien kun je mij een pm sturen met foto voor de andere 2 schakelaars?

en Kerkrade, misschien komt iemand anders uit het midden des lands daar nog in de buurt??

@ YOR74 30 euro voor een injectiehuis.... viel wel mee geloof ik . Maar ik ding ook niet af ,handelen zit niet in mijn bloed.Verder ben ik heel netjes behandeld. Dus bij van Zutphen in Veghel .

Een zeer slechte vind ik Reuvers in Tiel . Nagenoeg alles gaat meteen door de shredder en vraag je om iets en zeg je nota bene dat je er meteen aan komt om te kijken (als ze zeggen dat ze het hebben liggen) ,dan ligt het ook al in stukjes omdat ze dat kwartiertje niet konden wachten . En vaak is dat wat ze verkopen al kapot ,daar kom je vaak helaas na een paar uur arbeidsloon bij de garage achter.

hier in hoogeveen een astra f 1.4 voledig gsi na gemaakt 5 deurs.

geen stukje roest er aan.

volgens mij kleurcode e266 of 277.. die veel voorkomende zwart iig

zitten ook nog mooie angel eyes op.

zit zelfs nog keuring op, waarschijnlijk kon de eigenaar hem niet meer betalen.. heel jammer want ziet er echt nog goed uit.

heb helaas geen fotos gemaakt.

wel een linkje

http://link.marktplaats.nl/468082611" onclick="window.open(this.href);return false;

grill en achter spoiler liggen inmiddels hier verder is de auto helemaal compleet..

staat bij dat hij hem alleen in onderdelen verkoop maar denk dat je hem ook wel in zijn geheel kan kopen.

heb toevallig gezien dat er ook 2 sleutels bij zitten zelfs nog.

misschien wat voor een liefhebber

zal hem ook ff in astra gedeelte zetten :P

Je-zus man, welke idioot doet zo'n mooie auto naar de sloop :swear :swear

Had hem dan verkocht op MP lijkt mij.....

Rik :shock:

omega's op de sloop...in Franeker... :shock:

DSC04201.jpg

@KadAstra-EF wrote:Je-zus man, welke idioot doet zo'n mooie auto naar de sloop :swear :swear

Had hem dan verkocht op MP lijkt mij.....

Rik :shock:

nee ik ook niet, vooral niet toen ik hoorde dat er niks aan mankeerde en dat er zelfs nog apk op zet, hij maakte een opmerking dat die eigenaar hem waarschijnlijk niet kon onderhouden.

vraag ik mij dus iets af.. zal hij hem in deze staat gekocht hebben? of zal hij hem zelf naar een gsi gemaakt hebben? als hij hem zelf naar gsi heeft gemaakt lijkt het mij dat ie geld genoeg had, zit ook een remus uitlaat onder, zijn volgens mij ook niet heel goedkoop.

en dan de angel eyes nog.

ach... meneer sloop heeft er een mooie astra bij voor 150 euro.

voor dat geld had ik hem ook wel willen hebben.. en ik kijk ook geregeld op mp en speurders naar astra's, maar ik kom ze helaas niet tegen :???:

Hier ben ik nog en keer :jerry

Was vanmiddag op een sloperij in Steenwijk.

Ja mensen, zelfs in mijn vakantie moet en zal ik een sloperij bezocht hebben haha.

Maar ik zag daar een Opel Kadett E staan met GLS interieur. Op de bestuurdersstoel na was alles eigenlijk wel in orde.

Erg mooi vind ik zelf. Mischien iemand hier belang bij ?

Ook zag ik nog een Kadett E station staan maar daar was het een rommel dus hoe en wat weet ik niet.

Voor de rest stonden er best wel Astra F 1 en 2 zich te presenteren.

Ik moest zelf een sigareaansteker hebben omdat het "sigaretteplaatje" helemaal weg is.

Heb dus weer een hele mooie GRATIS meegenomen !

Het adres:

Firmanaam weet ik niet,

Broekslagen 3

Steenwijk.

Ter info heren/dames Forummers

Groet, Rik ;)

Pfff.. :P Het komt maar al te vaak voor dat die dingen maaaaaaanden te koop staan. En maar goedkoper en goedkoper worden en niemand er naar omkijkt. Tot ie op de sloop belandt en dan had iedereen opeens wel geld en ruimte en tijd. En is er groots boe ge-roep

Moest het even kwijt want ik heb dat zelf ook wel al een paar keer meegemaakt dat je auto niet kwijt krijgt aan al die so called liefhebbers... Maar als je hem dan wegdonderd er opeens allemaal van dit soort reacties komen. ;)

ben ik wel met je eens kanaalschep. of het is altijd zo dat iedereen je auto wel wil kopen als je hem niet kwijt wil, waneer je dan besloten hebt hem weg te doen wil niemand hem meer hebben ;)

maar die astra waar ik het over heb ben ik in hoogeveen zelf ook nooit tegen gekomen eigenlijk.

ik kijk regelmatig op mp en speurders onder astra of astra f, en ook alle groepen wel, kijk meestal tot 5o km maar heb hem op geen van beide gezien.

die sloop waar ie nu staat geeft 150 voor autos met kat en 70 zonder geloof ik, voor 150 had ik hem wel gekocht als ie op mp staat.

had ik hem hier aangeboden, en anders alle nodige onderdelen ruiel met mijne en dan naar oud ijzer ;) had je nog wat meer gekregen ook nog.

maja, hijs al weg dus kopen ga ik hem toch niet meer :P

ja op hollandscheveld zit ook een sloop, die is aardig bekend in de regio hier, die geeft ook 50 euro.

waneer als ik iemand hoor zeggen dat ie de auto daar heen wil brengen geef ik hem ook de tip om hem naar die andere te brengen, en als het een onbekende is biet ik hem 75 of 100 euro, kan ik er ook nog wat aan winnen haha, en als je hem weg brengt voor oud ijzer krijg je er zo beetje 200 voor, inclusief kat, wielen moet je er wel af halen, maar als er nette banden op zitten is dat ook niet erg ;) raak je die ook nog wel weer kwijt, k kijk dus ook regelmatig naar sloop autos haha.

@soepkiepe wrote:ja op hollandscheveld zit ook een sloop, die is aardig bekend in de regio hier, die geeft ook 50 euro.

waneer als ik iemand hoor zeggen dat ie de auto daar heen wil brengen geef ik hem ook de tip om hem naar die andere te brengen, en als het een onbekende is biet ik hem 75 of 100 euro, kan ik er ook nog wat aan winnen haha, en als je hem weg brengt voor oud ijzer krijg je er zo beetje 200 voor, inclusief kat, wielen moet je er wel af halen, maar als er nette banden op zitten is dat ook niet erg ;) raak je die ook nog wel weer kwijt, k kijk dus ook regelmatig naar sloop autos haha.

Welke sloop is dit dan, heb binnenkort nog een auto voor de sloop en hier mag je ook blij zijn als je 50 tot 75 euro krijgt.

Mvg, Gerrit

Nee Rik niet de astra die kan nog wel een paar jaartje mee, alleen de auto van mijn vrouw loopt op zijn einde.

Maar toch bedankt voor je bezorgheid om de astra :jerry

Mvg, Gerrit ;)

hopelijk gaat mijn droom binnenkort een beetje in vervulling :D

een goede vriend van me kan perfect lassen

ik ben heel goed in technische problemen oplossen

hij heeft weer kennissen die een grote loods hebben, waar wij een stukje van mogen gebruiken :thumb

binnenkort gaan we ons eerste opeltje redden van de hamer

waarschijnlijk wordt het een c kadettje, of ander steeds zeldzamer wordend model

om uiteindelijk aan een liefhebber te verkopen :wub

Terug
Naar boven