• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

@JOR74 wrote:@sentinel69 wrote:@midnight black Ja , ik zag nog ergens een hele oude oranje ford taunus staan ,dus dat zijn dan wel weer leuke dingen ja , maar de opel sectie was grotendeels gestript en veel troep . En het water stond tot aan mijn kuiten ! Maar hoe dan ook zie ik dit liever dan alleen van die geplette zooi waar je niets meer mee kan ,dus als er nog meer zijn in provincie gelderland en de achterhoek bijv . bij voorkeur ,dan hoor ik het graag .

Ik heb trouwens wel een paar foto's op die sloop gemaakt ,maar snap het niet hoe ik die foto's hier op het forum zichtbaar maak.

Bij "De Timp" in Dieren tussen Arnhem en Zutphen zou je eens kunnen kijken.

Ben er al wel heel lang niet meer geweest. Wel vele auto's staan op elkaar gestapeld.

En ook veel onderdelen hebben ze binnen liggen droog. :)

Dat dan weer wel.....

@sentinel69 wrote:@midnight black Ja , ik zag nog ergens een hele oude oranje ford taunus staan ,dus dat zijn dan wel weer leuke dingen ja , maar de opel sectie was grotendeels gestript en veel troep . En het water stond tot aan mijn kuiten ! Maar hoe dan ook zie ik dit liever dan alleen van die geplette zooi waar je niets meer mee kan ,dus als er nog meer zijn in provincie gelderland en de achterhoek bijv . bij voorkeur ,dan hoor ik het graag .

Ik heb trouwens wel een paar foto's op die sloop gemaakt ,maar snap het niet hoe ik die foto's hier op het forum zichtbaar maak.

Bij "De Timp" in Dieren tussen Arnhem en Zutphen zou je eens kunnen kijken.

Ben er al wel heel lang niet meer geweest. Wel vele auto's staan op elkaar gestapeld.

En ook veel onderdelen hebben ze binnen liggen droog. :)

ben er net nog weer geweest met een maat mee.

staat ook nog een tigra met een rio verde interieur

heb ook nog ff eenschade vrij versnellingpook hoesje gevonden.

had vanmorgen de opel combos over geslagen, elektrishe antenne hadden ze helaas niet voor mij :(

oja ook wel interesant.

staan 2 e kadetten cabrios. 1 zonder dak, 1 met half plakband dak:P

1 omega station met een zeer net lederen interieur.

@Opaul wrote:Ik herkende de sloop meteen, maar jij hebt het filmpje niet helemaal afgekeken. Hij noemt de naam ergens halverwege: G.A.O.S. en ze zitten in Emmeloord. http://www.gaos.nl/

Zoals je op het filmpje ziet staan d'r best veel Opels, maar de meeste staan daar al lang en het mooie spul is vaak al weg.

Haha 25min naar filmpje kijken is me wat te lang.

Maar thanx wel mooi en met veel opels op de sloop.

gespot bij de pekel in hollandscheveld.

2x calibra.

stuk of 7 corsa b

stuk of 3 omega

stuk of 5 astra f

ennnnn...

suc50002.jpg

suc50001j.jpg

viel me wel op dat er bijzonder veel opels stonden.

waar van de meesten toch de corsa b

en nog een stuk of wat van die combo dingen:P

volgens mij allebei e266.

zwart dus.

toen ik ze zag staan moest ik wel ff aan jou calibra denken, ik wist dat je nog wat zocht, maar niet meer wat :P

maar ze zijn andere kleur dan die van jou helaas.

ach ja,kleine onderdeeltje verdwijnen toch meestal in mn binnenzak.

En vroeger,tsja,achteraf best kansloos,was in mn Kadett GSI tijd,deed ik t anders,plaatwerk was nooit zo duur,dus je vroeg wat een deur voor een E kadett moest opbrengen,naja,25 gulden is goed dus een deur eruit gesloopt,deurkaart eraf,hele deur volgooien met schakelaars,motorcomputers,gasklephuis en dat soort dure meuk,zelfs een set irmscher achterlichten kon er nog bij.Deurkaart er weer op en dan zeulen naar de ingang (hij zat vol,dus echt zwaar),25 piek afrekenen en gauw weer weg.

Zo had je voor weinig een hele berg,alleen zat ik op een gegeven moment met iets van 6 deuren in de schuur..............

Ook een mooie,Je pakt een tellerklok uit een Kadett E1 GT,je loopt naar binnen en zegt dat je zo'n klok moet hebben,maar dan met dat nieuwe type cijfers vanaf 89,tsja die hebben we niet zeggen ze dan (wist ik natuurlijk wel) helaas zeg ik dan en loop zo met die klok het terrein af,en weer een gratis klok voor in de Dett. :mrgreen: Was best wel erg eigenlijk..........

soepkiepe wrote:
ben er net nog weer geweest met een maat mee.

staat ook nog een tigra met een rio verde interieur

j5dlop.jpg

2vll2rp.jpg

9u18r6.jpg

deze kon niet tegen de vangrail

vandaag ook ff geweest bij de pekel, maar het word steeds minder vind ik.

Gert

ik kom er ook net weg haha

ding zit leuk in elkaar jah

eigenaar werkte bij snackbar ko hoorde ik :P

heb je toevallig die 2 bootjes ook zien liggen bij de banden en velgen? :angel

hhaha

@soepkiepe wrote:ik kom er ook net weg haha

ding zit leuk in elkaar jah

eigenaar werkte bij snackbar ko hoorde ik :P

heb je toevallig die 2 bootjes ook zien liggen bij de banden en velgen? :angel

hhaha

Ha dan zijn we elkaar denk ik net mis gelopen.

nee die hebben we niet zien liggen de bootjes..........

heb er ook geen tigra zien staan:P

ja die groene maja heb je niks aan :P

heb er wel 2 mensen zien slopen bij een koplamp of zo maar was volgens mij niet van een opel.

was tegen kwart over 3 zobeetje dat ik er was

hey ja dat waren wij, ik heb zo,n lens uit de koplamp gehaalt, is makelijk als vergroot glas.

dan kan ik jou beter zien als je bij de pekel bent hahahahha :jerry

ik zei tegen mijn zoon kijk uit voor het glas.........verdommen snij ik mezelf in de vinger.

voor op het verkoop terein staan nog wel 4 tigra's. maar vol in de roest...........

wij willen binnen kort ff naar erica, eens kieke of daar nog wat te halen valt.

oef die heeft za jah haha.

heb je niet zo mannetje met een paars mutssie zien lopen samen met 1 met beveiliging achterop? :P

ik zag wel iets in m,n oog hoeken lopen (slopen) maar heb er zo 1,2,3, niet bij stil gestaan dat jij dat wel eens kon zijn.

ik geloof dat jullie 5 auto's verder op stonden ?

ja klopt, weet niet wat je met die lamp gedaan heb hoor, kapot geschopt? haha ik zag het glas wel liggen op de grond :jerry jjullie liepen net weg bij die auto toenliepen wij net die kant op :P

ben je heel toevallig ook geweest waar die combotjes staan?

daar staat namelijk die omega met lederen interieur.

k denk dat dat best prijzig is, en het zal niet passen maar ben wel nieuwschierig wat het kost.

dinsdag ga ik er nog ff weer heen wie weet vraag ik ook wel ff :P

ziet er netjes uit op de schimmel na dan

achterbank met 3 kopsteunen, deurpanelen heb ik niks aan ma is er wel bij, helemaal compleet.

ha lag er geen bloed bij hahahha.........

die leren interieur, ik denk dat de pekel daar niet zoveel voor vraagt. (de pekel kenende)

word deze niks om weer heen te gaan. ik werk van dinsdag tot vrijdag. vandaag was ik vrij.

wij lopen vaak het hele sloop terein af, ff flink neuze..........

die leren interieur zou die niet in de tigra passen 1op1 ?

shit heb het flesje bier leeg ff een nieuwe halen :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven