@KadAstra-EF wrote:Ik zoek een in hoogte verstelbaar frame voor de bijrijder.
Zijn die er uberhaupt wel hier in Nederland ?
De GLS uit 1995 van mn stiefzoon heeft het WEL namelijk en ik niet.
Rik
verdomme rik!
had dat eerder gezegt, dan had ik gekeken, de auto waar ik mijne uit heb zat het niet in in ieder geval.
pff leuk joh zo sloop
bij de 1 koop je voor 20 een complete stoel, maar ja, snap nu ook waarom hij er los in lag, onderstel was kapot :fy1
sta je dan zonder gereedschap!!
maar ja, ff naar voren gelopen, enige wat ik kon vinden was zo kut steek sleutel 13.
heb er 1 uit een andere astra gehaald, :swear wat een gemartel met zo steeksleutel zeg!! kon der amper bij!
nja, na een half uur had ik de stoel er uit.
was een andere stoel, dus andere bekleding, dus onderstel er maar onder weg gedraait, ook een dikke 20 minuten haha.
kom ik voor aan, denk, ach een stoel voor 20 euro zal ik nu wel 10 kwijt zijn.
niet dus, mocht 15 euro betalen!
maar ja, bij de prijs zaten wel een hand vol zekeringen in en een onbeschadigd hoesje voor om de handrem, oja en ook nog eens 2 goeie dingen die om het handvat zitten waar je je stoel mee naar voro en achter kunt doen.
maar ls ik had geweten dat ik hier 15 voor moest betalen had ik de hele stoel mee genomen.
(achteraf ook weer niet

was ik waarschijnlijk duurder uit geweest omdat nu een ander me geholpen heb

)
rik, ik heb dit uit een youngh gesloopt met 180xxx op de klok zonder verotte schermen :jerry
maar ja 3 deurs heb je niks aan of wel? zat nog een net interieur in namelijk.
heb ook fotos van het lederen interieur, heb ma niet na de prijs gevraagd, aangezien de 1 duurder is dan de andere, en ik had nu een duurdere man hahaha
fotos plaats ik later vanaaf ff