• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

@KadAstra-EF wrote:

En die weiite E hierboven, waarom in godsnaam naar de sloop :shock: :shock: :shock: ?

Geen idee. De eigenaar wilde er blijkbaar vanaf maar hij is zeker niet slecht: beetje roest bij de wielkast linksachter, lak wat dof, bumpers verkleurd, maar verder leek hij oke.

nou ,wie gaat m adopteren?

Als ik wat ruimer in de centjes had gezeten (lees: werk had gehad) was ik heen gereden .

Vraag me af wat zo'n sloper nou voor prijs in gedachten heeft voor t kadettje.

Een poetsbeurtje,bumpertjes netjes grijs en paar originele wieldopjes erop en tis alweer een heel ander wagentje. En een 1.2tje kan je geen buil aan vallen.Klepjes stellen en verse puntjes en bougietjes en ze lopen meestal weer als nieuw.

Damn!!! :wub

Hier in lelystad ...

Een witte e kadett gsi ...

Met nette achterlichten en zeer nette bekleding ...

Alleen een gat in de wang van 3 cm :thumb

En een astra f cabrio met leren bekleding :wub

Maar die was uit geleefd :cry

ff voor de sloop gangers

als jullie een astra f spotten met de kleur z363, dan zoek ik nog een voor spatbord bestuurderskant zonder knipperlicht

@Oenatje wrote:ff voor de sloop gangers

als jullie een astra f spotten met de kleur z363, dan zoek ik nog een voor spatbord bestuurderskant zonder knipperlicht

Heb je mischien een foto van een auto met kleurnummer Z363 ?

dan weet iedereen wat voor kleur dat is !

Rik :D

@KadAstra-EF wrote:@Oenatje wrote:ff voor de sloop gangers

Heb je mischien een foto van een auto met kleurnummer Z363 ?

dan weet iedereen wat voor kleur dat is !

Rik :D

Net toevallig gemaakt met de zon erop.. Ff uploaden.

SAM_0395.jpg

SAM_0399.jpg

IMG02291-20120605-1640.jpg

Gaat dus om die kleur :thumb

week of 2 terug hier in r,dam op de sloop carbon interieur deeltjes uit een tigra gehaald waren in perfecte staat heb ze voor de handel meegenomen had niet langer er mee moeten wachten tigra is dag erna plat gedrukt en afgevoert :( :(

was nog een best nette tigra van 2000 althans dat stond op het barcode stikkertje :???: :???:

Ik zoek ik zoek .... een Vectra a 1.8 NZ HB . Bij voorkeur een A1 ;) Voornamelijk voor simpele onderdelen maar ik heb voor mijn Vec een andere injector nodig . Als iemand dus een A vectra ergens ziet staan. Laatst stond in dit topic precies dezelfde Vectra (rood) ,maar dan een sedan uitvoering . Ik ga morgen wel even bellen maar ik denk dat dit na 5/6 weken al te laat is .

@HOT ROD wrote:Oh, wat is dan de reden dat hij is gaan branden??

Of bespeur ik gewoon jaloezie................ :hmmz

Vaker te over hit door te stampen met zo'n ding.

Terug
Naar boven