• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

Geen zorgen, ik ga ervan uit dat GAOS eerst alle vloeistoffen eruit haalt en dan op het terrein zet.

Dan kunnen wij medeforummers onze slag slaan toch ?

Rik :)

oke, snap dat ie het heel zonde vind om ze te slopen, maar zo staan worden ze ook niet beter op lijkt me ;)

die volvo 262 coupe, als ik mij niet vergis stond die een tijd geleden op marktplaats, maar kannatuurlijk ook een dubbelganger zijn ;)

Mooie sloperij en een mooie collectie sloopauto's :hmmz

En ja, ik ervaar ook dat het aanbod van de Astra F aan het teruglopen is.

Rik :)

vandaag ff een paar bandjes laten vervangen, onder tussen ff over de sloop gelopen.

een corsa b gezien met dikke bumpers, koplamp spoilertjes en achterlicht covers.

verder een mooie astra f cabrio bertone (zijn ze geloof ik allemaal)

best zonde van dat ding, zag er nog niet eens zo heel slecht uit eigenlijk.

heb eigenlijk alleen maar foto;s van het interieur.

UzR1rp.jpg

Hd3aCL.jpg

SKE0vf.jpg

kzBqJq.jpg

Gisteren in Venlo bij Heijnen de volgende Opels op de foto gezet:

Omega B2 2.5 V6

Vectra A2

Nog een Vauxhall Omega

Vectra A1

Corsa A3

Matzwarte Kadett E

Met origineel schuif/kantel-dak

Corsa B Sport

Kaal geplukte Kadett E Cabrio Edition

Nog zo'n Vectra A2

Corsa C (zie je steeds meer op de sloop) op een Omega B

Roestvrije Astra F1 sedan uit 1994

Astra F1 Cabrio

Kadett E2

Deze Vectra eindigt binnenkort waarschijnlijk ook op het veld..

Nee, daar mag je alleen kijken als je zegt wat je waarvan nodig hebt. Ik kon er wel even op omdat ik wat van een Signum/Vectra C nodig had. Alleen stonden er daar 2 van gelijk bij de ingang, dus kon ik er niet verder doorheen lopen. Vorig jaar ben ik er wel een keer op geweest toen het druk was. Het was toen ook niet afgezet. Er staat veel modern/duur spul, dus er zal in het verleden wel te veel gestolen zijn.

@astrawez wrote:Toen ik gisteren een spottersronde in Tiel aan het doen was, kwam ik op een klein industrieterreintje terecht. Net toen ik om wilde keren zag ik aan het eind van een doodlopend straatje wat oude auto's achter een hek staan. Ik dacht eerst aan een sloperij, maar eenmaal dichterbij gekomen leek dit eerder een sloperij zoals je ze in 1980 zag. :O Het stikte er van de oldtimers!! Hier wat foto's door het hekwerk:

Dat was het uit Tiel. Hopelijk hebben jullie er net zo van genoten als ik.

iemand een idee waar dit terrein zich juist bevind , of de eigenaar , zou dezelfde eigenaar van de grootste sloperij in tiel zijn

grtz chriske

Terug
Naar boven