• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op Marktplaats. 550pk beest

Het is niet zo dat ik me helemaal niet kan voorstellen dat mensen zo'n auto mooi vinden, maar vind het altijd nogal hoerig staan van die enorme airbrush taferelen er op. Een auto moet er vind ik uit zien als een strakke machine, niet een rijdend schilderij. Maar is puur smaak.

Verder wel een loozer hoe hij er mee om gaat, ga er dan op z'n minst lekker in rijden!!

Ding stond inderdaad al eerder te koop en hier in een topic, en zeker nog niet als los blok, dus denk dat de man zich ook al wel realiseert dat de looks maar weinig mensen aan staat. En heeft denk ik te weinig kloten om tegen zijn vriendin te zeggen dat de airbrush er af moet.

Zou hem denk ik prima verkopen voor een leuke prijs in strakke kleur en zonder achterspoiler.

Op zich vind ik dat zilver en blauw niet eens lelijk!

ikdenman heeft gelijk, het kenteken 52-tj-40 is al sinds begin 2011 niet meer gekeurd. je vraagt je toch af waarom hij een wagen bouwt / laat bouwen als hij er niet mee wil rijden...

ik krijg het idee dat de auto helemaal klaar is gemaakt toen ie net gekeurt was en nu niet meer aan de eisen voldoet en daarom te koop staat ! anders zou de eigenaar er toch wel apk op doen en er mee rijden ! kan me namelijk niet voorstellen dat als je er zoveel geld in steekt , dat je er niet mee rijdt .

op de rdw site staat niet wat de cilinderinhoud is of vermogen

wel dat hij nog geen 4 jaar in zijn bezit is

Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-12-2008

apk is verlopen maar wacht niet op keuren, dus waarschijnlijk geschorst

Ding heeft van het jaar nog een prijs gepakt in Ulft. (Inderdaad achter op de trailer en aardig wat gas geven stationair...)

Echt wel een héél dik machien om te zien ;) Wat hij ervoor wilt hebben vangt hij er alleen nooit voor (Heb me laten vertellen dat hij voor 20k weg mag, of dit klopt weet ik niet..)

Volgens mij is de buitenkant al een jaar of 10 zo, kan me hem wel herinneren van zo'n tuning dag in Utrecht bij WC Overvecht.

Maar toen zat er nog geen LET in, maar een CIH met NOS flessen.

Daarna is hij omgebouwd naar LET bij zo'n tuningbedrijf dat volgens mij al niet meer bestaat.

Hij is vervolgens door Niels (DHZTwente) afgebouwd, althans zover totdat er geen geld meer was of zoiets.

Vandaar dat hij er alleen stationair mee kan gassen, wat niet zo goed is voor zo'n motor volgens mij.

Tijd geleden stond er ook zo'n E Kadett op MP met van die zombie/alien airbrush taferelen er op, vond 'm ook goed lelijk. Werd aangeboden als ultieme show&shine bak. Kan hem nu even niet vinden meer, maar heeft ook enorm lang op MP gestaan.

Blijf er bij dat dat soort auto's gewoon niet te verkopen zijn, is zo persoonlijk iemands idee geweest en valt vaak bij de meerderheid niet in de smaak...

Terug
Naar boven