• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Nee maar ondanks dat men af en toe de hoofdprijs vraagt voor die dingen zijn ze geen ruk waard...Je kunt ze dus beter in onderdelen verkopen...

@Botho wrote:Nee maar ondanks dat men af en toe de hoofdprijs vraagt voor die dingen zijn ze geen ruk waard...Je kunt ze dus beter in onderdelen verkopen...

ik heb gisteren de motorkap opgehaald...die beste man had geen idee wat hij gesloopt heeft. hij dacht een gewone astra die idd geen ruk waard zijn had gesloopt. de spiegels heeft hij verkocht voor 60 euro. dat zegt al genoeg.

@NoFear1696 wrote:@Botho wrote:Nee maar ondanks dat men af en toe de hoofdprijs vraagt voor die dingen zijn ze geen ruk waard...Je kunt ze dus beter in onderdelen verkopen...

ik heb gisteren de motorkap opgehaald...die beste man had geen idee wat hij gesloopt heeft. hij dacht een gewone astra die idd geen ruk waard zijn had gesloopt. de spiegels heeft hij verkocht voor 60 euro. dat zegt al genoeg.

Je hebt het hem niet gezegd toch, gooit ie zijn prijzen direct omhoog :jerry profiteren van die handel :afro

Je hebt het hem niet gezegd toch, gooit ie zijn prijzen direct omhoog :jerry profiteren van die handel :afro[/quote]

dat niet..hij was wel verbaasd dat hij alles zo snel kwijt was :sleeping

Als ik naar zn andere advertenties kijk

weet hij volgens mij verdomde goed wat hij te koop had staan

naam van verkoper op mp is GSI 16v, en dan van niks weten :jerry

denk dat hij niet al te lang met het spul wil blijven zitten

Terug
Naar boven