• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gespot op marktplaats

Dan nog kan je de auto wel in z'n geheel verkopen.Nieuwe pappieren en kenteken zijn makkelijk en redelijk goedkoop aan te vragen.

Dan nog kan je de auto wel in z'n geheel verkopen.Nieuwe pappieren en kenteken zijn makkelijk en redelijk goedkoop aan te vragen.

@nova1.6 wrote:Tja maar dan kan je hem weer op kenteken laten zetten..

denk het niet

als een demontage bedrijf de slooppremie heeft aangevraagd

na export kan import wel maar na sloop ?

je verklaart dat de auto niet meer op de wegkomt

Heb deze vraag al eens bij de RDW gesteld.Zo lang het oude kenteken nog bekend is en het chassisnummer in de auto zit,kan je de auto na aanmelding van sloop nog weer op kenteken zetten.Ook als alle papieren al zijn opgestuurd en de auto is afgemeld.

Wou toen een chassis van een Ascona-c kopen.Deze was al afgemeld en de papieren opgestuurd.Kreeg toen de stalling niet rond.

@nova1.6 wrote:Tja maar dan kan je hem weer op kenteken laten zetten..

denk het niet

als een demontage bedrijf de slooppremie heeft aangevraagd

na export kan import wel maar na sloop ?

je verklaart dat de auto niet meer op de wegkomt

Heb deze vraag al eens bij de RDW gesteld.Zo lang het oude kenteken nog bekend is en het chassisnummer in de auto zit,kan je de auto na aanmelding van sloop nog weer op kenteken zetten.Ook als alle papieren al zijn opgestuurd en de auto is afgemeld.

Wou toen een chassis van een Ascona-c kopen.Deze was al afgemeld en de papieren opgestuurd.Kreeg toen de stalling niet rond.

@nova1.6 wrote:Doodsonde!

En waarom niet in z'n geheel verkopen?? Vreemde mensen zijn er toch!

http://link.marktplaats.nl/m881752476" onclick="window.open(this.href);return false;

nou.. het is daar echt een sloop ;)

ik heb de auto er zien staan, helaas geen geld want ook ik had welinteresse in de hele kadett.

maar dat deze ernog op staat zegt alveel.

normaal komt een auto daar binnen en word ongeveer de zelfde dag nog plat gedrukt.

tijd om er onderdelen vanaf te halen heb je daar haast niet.

er zit wel een terrein bij waar slopers staan, maar die is niet heel groot.

en het schijnt dat ie het best druk heeft met auto's op halen.

stonden laatst ook 2 astra f cabrio bertones, zijn dan ook weer autos die iets langer blijven staan vanwege de "zeldzaamheid".

als jij een gewone standaard astra f heen brengt is ie de volgende dag op de stapel gedrukt ;)

@nova1.6 wrote:Doodsonde!

En waarom niet in z'n geheel verkopen?? Vreemde mensen zijn er toch!

http://link.marktplaats.nl/m881752476" onclick="window.open(this.href);return false;

nou.. het is daar echt een sloop ;)

ik heb de auto er zien staan, helaas geen geld want ook ik had welinteresse in de hele kadett.

maar dat deze ernog op staat zegt alveel.

normaal komt een auto daar binnen en word ongeveer de zelfde dag nog plat gedrukt.

tijd om er onderdelen vanaf te halen heb je daar haast niet.

er zit wel een terrein bij waar slopers staan, maar die is niet heel groot.

en het schijnt dat ie het best druk heeft met auto's op halen.

stonden laatst ook 2 astra f cabrio bertones, zijn dan ook weer autos die iets langer blijven staan vanwege de "zeldzaamheid".

als jij een gewone standaard astra f heen brengt is ie de volgende dag op de stapel gedrukt ;)

Ik woon er in de buurt. Mocht iemand onderdelen nodig zijn stuur maar ff pb. Kan altijd wel ff kijken dan.

Interieur zag al geloof ik ook nog netjes uit.

Ik woon er in de buurt. Mocht iemand onderdelen nodig zijn stuur maar ff pb. Kan altijd wel ff kijken dan.

Interieur zag al geloof ik ook nog netjes uit.

Schuurvondst: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m883348952-opel-kadett-1-8s-ls-bj-1987-opknapper-of-onderdelen.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

ZLVK0QdShmQutb9rSV6c1Q==.jpg

Terug
Naar boven