• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op mp/speurders e.d.

ik ben normaal meer van het originele,maar dit vindt ik toch wel een hele mooie C.

1 puntje,de achterspoiler vind ik niks,maar van binnen en de kleur vindt ik echt super,ook de velgen staan m erg goed,ik zou zeggen,TSW Hockenheim,echt jaren 90 tuning!!

Als ik ooit nog ns rijk wordt zou ik mn witte daily C wel heel graag in deze kleur willen :wub

http://www.ebay.de/itm/Opel-Ascona-...4866231?pt=Automobile&hash=item51a1adb2b7" onclick="window.open(this.href);return false;

is een auto die je zo weinig tot niet tegen komt

Op 1 of andere manier vindt ik dat helemaal geen probleem :jerry

Daar ben ik het volledig mee eens, niet mijn smaak deze Irmscher...

Maar zelfs dan nog is het een vrij prijzige wagen, heb ik het idee.

die is van een man die allemaal ctjes heeft en veeel ascona c onderdelen verkoopt uit enschede laats nog mee staan babbelen op de otu meeting

Pff wat een ramp, ik vondt het toe al niet mooi dat vierkante plastic wat irmscher toen had en nu dus nog steeds niet.

achterkant vind ik wel mooi, mooi strak allemaal.

voorkant had wel iets anders gemogen, maar vind ik ook niet super lelijk

Tja je noemt zoiets volgens mij gewoon een vinyl dak.

Misschien even een mailtje sturen of die een foto heeft van het dak open :jerry

Ik hou opeltjes.nl bij, register van kentekens ;) Ik heb een bot gemaakt die marktplaats afspeurt voor kentekens met foto's ;) :D Zo vul ik netjes automatisch m'n site :D

545520_387811687959007_1812175444_n.jpg

Terug
Naar boven