• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op sloop: Beige leer of wat het ook is?

Lagen wel glas scherfjes op door de kapotte raam... Maar dat zou ik persoonlijk eraf zuigen ofzo;) Want het zag er nog goed uit..... Maar heb er niet al telang na gekeken want was er voor de calibra maja was niks leuks te vinden:D

En nee heb geen idee..... Zover ik weet vragen ze opzich niet zoveel. krijg soms gratis kleine dingetjes mee.... terwijl ik dan bij een andere sloop dik vet veel moet betalen.

Haha moet voor jou geen probleem zijn:jerry Want je weet wel waar het is ;) Het is in loods 4 als ik me niet vergis...... Dat is binnen in zo'n loods of hoe je dat ook wilt noeme, daar staan auto's binne lekker droog enzo.

Volgens mij waren de deur panelen ook in die kleur... maar het plaatje wat ik liet zien heeft dat niet:angel Kom ik nu achter

Zou het ook wel in de Tigra willen hebben. Maar de vriendin vind de kleur niet mooi:(. En zij rijd erin dus jammer anders had ik wel even gebeld wat het moet kosten

zou wil is willen weten wat zoiets kost :D

maar daar zit ook stoelverwarming in toch???

56169784_1.jpg

Geen idee als die vraag aan mij is:hmmz Weet niet waar je woond in Brabant maar hij stond in helmond zoals ik zei;)

Zo hadden jeremy en ik een Clio vol dikke speakers gespot op de sloop...

betaalden we een 10tje per set, voor spul wat nieuw dik over de 100 moest kosten

dat zijn de prijzen he :D

ik woon in Tilburg..

heb ook nog Tigra TT sport stoelen staan..

passen helaas zo niet maar wel als het

frame omgelast wordt..

wat is beter? king:

Terug
Naar boven