• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot Oranje b-corsa

Is die witte B in je avatar van jou..?

Zoja, die is 10x dikker dan die oranje tupperware corsa.. Maargoed, dat is mijn mening :D

Is die witte B in je avatar van jou..?

Zoja, die is 10x dikker dan die oranje tupperware corsa.. Maargoed, dat is mijn mening :D

[rquote=1846427&tid=140784&author=custom]Is die witte B in je avatar van jou..?

Zoja, die is 10x dikker dan die oranje tupperware corsa.. Maargoed, dat is mijn mening :D[/rquote]

Helemaal mee eens. Die oranje vind ik iets te veel van het goede.:puke

Zoja, die is 10x dikker dan die oranje tupperware corsa.. Maargoed, dat is mijn mening :D[/rquote]

Helemaal mee eens. Die oranje vind ik iets te veel van het goede.:puke

1 x scheur in je bumpers door een konijn of een andere onverlaat en wat dan??? Heel je auto opnieuw?? Dolle boel....

Of valt deze ook in de tupperware regeling van levenslange garantie??

1 x scheur in je bumpers door een konijn of een andere onverlaat en wat dan??? Heel je auto opnieuw?? Dolle boel....

Of valt deze ook in de tupperware regeling van levenslange garantie??

Sorry, maar ik vind de corsa echt lelijk. En zoals hierboven al beschreven, 1x iets raken van voren en je mag zowat de hele voorkant opnieuw doen. Beetje tupperware corsatje, vooral die achterbumper :puke

Maar goed dat is in iedergeval mijn smaak. En gelukkig smaken verschillen :D, als jij hem mooi vindt en graag wilt kopen dan moet je dat zeker doen...

Sorry, maar ik vind de corsa echt lelijk. En zoals hierboven al beschreven, 1x iets raken van voren en je mag zowat de hele voorkant opnieuw doen. Beetje tupperware corsatje, vooral die achterbumper :puke

Maar goed dat is in iedergeval mijn smaak. En gelukkig smaken verschillen :D, als jij hem mooi vindt en graag wilt kopen dan moet je dat zeker doen...

Bah, gelukkig zit alles vast gepoly't dus werkt als de neete dat gaat geheid scheuren en het is maar een 8 klepper dus al met al te veel geld voor dit ding

Bah, gelukkig zit alles vast gepoly't dus werkt als de neete dat gaat geheid scheuren en het is maar een 8 klepper dus al met al te veel geld voor dit ding

Ja die witte is van mij maar dies helemaal onder me kont uitgeroest in 1 maand tijd! enige leuke aan die witte is het motorblok:P

Ja die witte is van mij maar dies helemaal onder me kont uitgeroest in 1 maand tijd! enige leuke aan die witte is het motorblok:P

Je kan dan beter naar deze kijken. Deze is ook oranje en vindt deze veel strakker uitzien dan die tupperware corsa. Behalve de achterlichten zijn niet mooi, maar goed dat zijn kleine details :)

Je kan dan beter naar deze kijken. Deze is ook oranje en vindt deze veel strakker uitzien dan die tupperware corsa. Behalve de achterlichten zijn niet mooi, maar goed dat zijn kleine details :)

Terug
Naar boven