• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot Oranje b-corsa

Die blauwe is wel mooi, alleen hoop dat ie al een keer goed gelast is aan de kokers en veerschotels gezien het bouwjaar.

[rquote=1848416&tid=140784&author=Corsa_GSi]Gelukkig is alles een kwestie van smaak en kijk ik elke dag tegen een mooie Oranje Corsa B aan :jerry[/rquote]

Show me hem!

[rquote=1848416&tid=140784&author=Corsa_GSi]Gelukkig is alles een kwestie van smaak en kijk ik elke dag tegen een mooie Oranje Corsa B aan :jerry[/rquote]

Show me hem!

Ik heb die 2 corsa's een bekeken hier wat jullie zeiden,

Die eerste gsi is wel strak alleen die kont vind ik niet zo mooi...

en die blauwe vind ik niet bijzonder en die heb ik al zien staan in landgraaf vaker... die is wel snel maar dat hoeft dus ook weer niet voor mij:P en heeft al 12 eigenaren gehad en dat vind ik wel erg veel!

Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he!

Ik heb die 2 corsa's een bekeken hier wat jullie zeiden,

en die blauwe vind ik niet bijzonder en die heb ik al zien staan in landgraaf vaker... die is wel snel maar dat hoeft dus ook weer niet voor mij:P en heeft al 12 eigenaren gehad en dat vind ik wel erg veel!

Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he!

Al met al is het toch echt je eigen keuze ;) Over smaken valt niet te twisten. Zoals al meer zeggen hier is hij voor shows e.d. erg mooi, maar voor dagelijks gebruik ga je er denk ik wel problemen mee krijgen. En voor dat geld heb je zoooooooo veel andere mooie auto's. Vind het gewoon erg duur voor een B-corsa. Want laten we eerlijk zijn >> het is en blijft een B. Wat je er ook aan doet.

Wat je ook doet, succes ermee ;)

Al met al is het toch echt je eigen keuze ;) Over smaken valt niet te twisten. Zoals al meer zeggen hier is hij voor shows e.d. erg mooi, maar voor dagelijks gebruik ga je er denk ik wel problemen mee krijgen. En voor dat geld heb je zoooooooo veel andere mooie auto's. Vind het gewoon erg duur voor een B-corsa. Want laten we eerlijk zijn >> het is en blijft een B. Wat je er ook aan doet.

Wat je ook doet, succes ermee ;)

[rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb

Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he![/rquote]

die velgen vindt ik wel mooi ;)

de hele auto ook wel, maar dan om te zien.

Bij mij moet het ook functioneel zijn

[rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb

Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he![/rquote]

die velgen vindt ik wel mooi ;)

de hele auto ook wel, maar dan om te zien.

Bij mij moet het ook functioneel zijn

[rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb die 2 corsa's een bekeken hier wat jullie zeiden,

Heb je die andere niet tupperware corsa ook bekeken? Is het wat?

En zoals ik al eerder zei, als jij hem mooi vindt moet je hem zekers bekijken en als ie goed is kopen.

[rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb die 2 corsa's een bekeken hier wat jullie zeiden,

Heb je die andere niet tupperware corsa ook bekeken? Is het wat?

En zoals ik al eerder zei, als jij hem mooi vindt moet je hem zekers bekijken en als ie goed is kopen.

[rquote=1850125&tid=140784&author=sw_reijnders]voordeel van tupperware is wel dat je een leven lang garantie hebt :jerry[/rquote]

HAHA, daar heb je volkómen gelijk in! Plastic roest niet hè?

[rquote=1850125&tid=140784&author=sw_reijnders]voordeel van tupperware is wel dat je een leven lang garantie hebt :jerry[/rquote]

HAHA, daar heb je volkómen gelijk in! Plastic roest niet hè?

Terug
Naar boven