• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespoten middenconsole astra f cabrio

Ik heb mijn middenconsole en deregelijke delen gespoten, nu wil ik alles in elkaar zetten maar heb ik toch al het elektrisch even gecontroleerd....

Tot mijn verbazing doen alleen de alleen de lampjes van de km teller het niet meer....

(handrem olie en deregelijke doen het nog wel)

Wie kan mij helpen????????????

los contact of heb je de lampjes eruit gehad? Of vervangen? probeer eens om ze om te draaien als het led lampjes zijn dan kunne ze maar op 1 manier branden namelijk.

Dus als ik het goed begrijp heb je geen licht meer op de achtergrond van de teller? De dimmer al eens open gezet???

groeten Twan

Hoi Twan,

Super bedankt voor je reactie, deze punten heb ik ook allemaal gecontroleerd.. maar het euvel bleef....

Wat denk je?? het was gewoon een kapotte zekering........

Probleem dus opgelost en geleerd soms niet te moeilijk te denken...

Heb je een foto van je middenconsole wat je gespoten hebt? ben er wel nieuwsierig na hoe het uitziet. :jerry

hahaha terwijl jij een berichtje stuurde heb ik inmiddels al wat foto's gemaakt... :cool:

Ben ze nu aan het laden en komen eraan.

groetjes Mark

Zoals beloofd:

636772300_5_PucH.jpeg

636772566_5_Ejsr.jpeg

636772800_5_C6d2.jpeg

636773210_5_nf7N.jpeg

636773609_5_gRCd.jpeg

636773978_5_JP43.jpeg

Het was werkelijk een helse klus!!

Wil je dit ook gaan doen moet je er zeker een heel weekend voor uit trekken!

Eerst goed schuren met P600 (waterbasis) daarna P800, in de primer 15 min later in kleur en een 30 min later de blanke lak (goed dik om een strak effect te krijgen, let op niet te dik anders krijg je druipers...)

Tevens nog even alle lampjes vervangen voor blauwe-led verlichting. (had alles toch open liggen)

Voor wie het ook wil of gaat doen, succes!!

Groetjes Mark

wow ziet er super uit:D ik ben het ook verplan om het tedoen in de bouw vakantie.

aleen ik ben aan het twijfelen tussen zilver of beige. iemand een idee voor mij?:D

De kleur van me auto is ook beige.king:

thanx allemaal!

Astra TD, ik zou een wat donkerder grijs metalic nemen...

Mijn Cabrio is champagne en wilde alles ook in champagne spuiten maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb zeg!!! valt veel te veel op...

Maar goed, dat zal misschien ook met smaak te maken hebben.

Als ik je nog een tip mag geven, zorg dat je echt alle bobbels weg geschuurd heb. Na het spuiten zie je elk miniscuul krasje.

Succes, het is een leuke klus!!

Groetjes Mark

Heey Mark,

Vandaag ben ik aleen bezig geweest met me kmtellerbak, ik zal ff de foto uploaden en die zeggen al genoeg:D

IMG015.jpg

IMG016.jpg

IMG018.jpg

IMG019.jpg

De rest doe ik het zelfde als jou ook met de kleur het ziet er super uit bij jou astra.:thumbup

Groetjes

origineel gepost door jason

mooi man

dus jij schuurt als ik het goed begrijp eerst het kale kunsof op?

Dat van de kmtellerbak heb ik niet geshuurt, omdat dat vlakke kunstof is.

De rest moet je wel shuren vanwege de bobbeltjes.

groetjes

Terug
Naar boven