• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespoten middenconsole astra f cabrio

Hoi Astra TD,

Ziet er netjes uit man!!

Ik heb ook het vreem van de km teller willen doen, helaas hebben ze die al een keer los gehaald en met een eigen soort lijm vastgemaakt zodat je die niet meer los krijgt.....

Let op dat je de middenconsole en dergelijke echt goed schuurt?!?! elk puntje of bobbeltje zie je!!

Succes, ben benieuwd naar het resultaat!!!

Groetjes Mark

Heey Warbeer,

Dank je wel, aa dat is nou jammer ik had nog toevallig een oud kmtellerbakje liggen maar helaas dat ik hem niet verkocht kreeg (zonder toerenteller) heb ik hem eergister opgefikt.

Anders kost jij dat kapje gebruiken het glaasekapje had ik er toch al vanaf liggen.

Het middenconsole doe ik pas over een tijdje omdat ik daar nu ff heelweinig tijd voor heb.

Ik wil eerst nog de rest aan de auto opknappen aan de wielkasten en het motorblok krijgt weer curen, als dat opgelost is ga ik weer aan de slag om de middenconsole tespuiten.

Ja ik ga shuren dat ik een ons weeg:jerry haha.

Bedankt ook nog voor de tips.

Groetjes

Helaas pindakaas....

Maakt niets uit joh.

Zodra je weer begonnen bent moet je me wel even op de hoogte houden, ben erg nieuwschierig hoe het wordt in die kleur.

Ga jij binnenkort nog naar een meeting??

Ben wel benieuwd naar jou station.

Groetjes Mark

Hoi Warbeer ( typte net wasbeer haha),

Ja over kleur zit ik toch tedenken om het beige tedoen, maar de kleur lichtgrijs spreekt me ook wel aan:hmmz achja de eerste 2weken kan ik toch niks doen dan nog altijd genoeg bedenk tijd.

Nee ik ben nog nooit bij een meeting geweest met me astra, hij is nog helemaal orgineel.

Je kan wel eens me album bekijken heb ik nog genoeg foto's.

Hoi Phil,

Ziet er netjes uit jongen!!!

Volgens mij is de kleur van jou auto ook champagne toch??

Misschien zou ik de middenconsole wel in die kleur spuiten... Bij mijn cabrio zou het niet hebben gestaan, veel te opvallend....

Daarom heb ik hem neutraal gehouden (grijs metalic)

Als ik je een tip mag geven zou ik kijken of ik een paar gespoten bumpers op de kop kan tikken.

In duitsland is nog veel te vinden, ik heb net nog geboden op een paar gespoten handgrepen...

wat betreft die kilometers??? hij kan nog wel 3ton mee!!! (duitse degelijkheid he!?)

Groetjes Mark

Heey Warbeer,

Thanx voor je complimenten.

De kleur is beige staat op het kenteken, ik ga toch overwegen om de middenconsole binnenkort beige tespuiten.

Toevallig stond op marktplaats 2 beige bumpers tekoop, helaas kreeg ik die adverteerder niet tepakken.

Het staat inderdaad op mijn verlang lijstje mee gespoten bumpers met mislampen, en de spiegels in kleur.

Ik wil hem dan voor 40mm verlagen en achter niet, omdat ik wel vaker met zwaar vervoer rij.

Ik wil ook nog m'n achterramen laten blinderen wat mij zelf al 3x mislukt is. (pokkewerk)

En ik wil nog een sportinterieur in de astra hebben of leer:wub.

Maar ik heb nog genoeg tijd hoor, want de assie gaat voorlopig niet bij mij weg:jerry

Heey warbeer, ik ben vandaag begonnen met uitbouwen heb heb nu alles uitelkaar liggen, wat een gedoe zeg haha.

Het middenconsole heb ik al geshuurt en in de hechtlaag gezet.

Morgenvroeg ga ik er mee verder, dus hou dit topic in de gaten, ik probeer morgenavond alles af tehebben.

IMG009.jpg

IMG013.jpg

Groetjes

Ik heb vandaag niet meer gelakt dat ik doe morgenochtend meteen, wat een geshuur zeg heb nu pijn aan me arm ervan haha.

De kleur ga ik beige doen, ik weet zeker dat het gaat staan omdat me tellerbak ook in de kleur beige is gespoten.

Morgenvroeg ga ik ermee verder tot 2u, wel lastig nu heb ik geen radio in me auto haha.

Terug
Naar boven