• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gestolen!!! Kadett-E Rood 5deurs! 1.8s

mijn dett is n tijd terug ook gestolen en gevonden , als ze het op dezelfde manier als bijmij gedaan hebben dan red je het met aleen een nieuw stuurslot en wat stuurkapjes ;) en k hoop datje n beetje redelijk verzekerd ben ? dan kunje al die koste ook nogis verhalen op de verzekering ! :vertag

hoop voor je dat ze het redelijk beschaafd hebben gehouden !, datze is met dr klouwe van iemand zijn auto afblijven zeg ... :swear

Politie gebeld.

Mijn Kadett is gevonden. Hij is gestolen, contact is geforceerd en hij is er dus mee weggereden.

Maar tijdens het rijden is het stuurslot erop gegaan waardoor hij van de weg is geraakt en moest remmen. Niet hard genoeg geremd waardoor hij tegen een andere auto is gereden en lichte schade heeft opgelopen, volgens de agent valt het mee. Dat is dus positief nieuws.

Ze gaan hem nu onderzoeken en dan wordt hij deze week als het goed is vrijgegeven en dan kan ik hem ophalen!

Dus, schade hoe het er nu naar uit ziet wat blik schade en het contact.

Dan maar hopen dat het lichte schade is, want bij de een kan het lichte schade zijn,. en als je gaat kijken is die totaal los, dus spring maar een gat in de lucht als je de auto zelf gezien en beoordeeld hebt.

ik heb dat toen ook gehad, menneer alleen het dashboard en het stuur is verschroeid, maar achteraf toen we zelf erbij stonden was de hele binnen kant verschroeid door de hitte

kijk al een beetje een lichtpuntje.maar zoals al gezegd word voor iedereen is een schade anders.nou hou ons maar op de hoogte.nog ff en we moeten 380 op onze eigendom plaatsten

dat is beter dat hij terug is,bij de sloop in duiven staat er nog eentje,en bij de sloop in giesbeek staan er twee.

misschien iets voor je zodra je weet wat de schade is.

misschien kan aapje er voor je kijken,zie dat je uit den haag komt dus is iets uit de richting:jerry

succes met je kadett:thumbup:thumbup:jerry

gelijk een gsi neusje erop en erin.ik zal eens kijken bij mij aan het eind van de straat zit ook een sloop.en ik kom niet uit arnhem nu.

Auto laten we lekker origineel in z'n uiterlijk zoals hij hoort...

En tja kapjes e.d. zien we dan wel. Eerst auto voorzien van startonderbrekers en een 380 voorziening van een generator in de kofferbak... We hopen dat de auto rij-baar is.... En dan is ook alles gezegd :)

Gelukkig, hij is terug. Als ze die uitvreter te pakken hebben dan zou ik slachtofferhulp inschakelen. Via hun kun je kijken of je een smartengeldclaim kunt indienen.

Heb zo een keer na een mishandeling 150 euro extra eruit weten te halen omdat ons weekend hierdoor verziekt was.

Jij bent je auto kwijt geweest en je had plannen om ermee ergens heen te gaan en dat kon nou niet, dus dat is een inbreuk op jouw privéleven. Wellicht ervaar je het zelf niet zo en ben je blij dat ie terug is, maar ik zou het gewoon proberen, kun je dat weer bij het herstel leggen van je auto.

Schade weten we pas maandag rond een uur of 1400 wat meer vanaf. Dan gaan we de auto ophalen bij een garage bedrijf geloof ik in Arnhem...

Dus dan werp ik 'm gelijk onder een kritisch oog en hou ik jullie wel op de hoogte. JamesB009 zal iig een zooi foto's maken ervan. Want die zal wel blij zijn dat de auto weer terrecht is en dat hij nog weer even de auto kan knuffelen... king:

Jep heel spannend :( Heb zelf intussen een project autootje voor m'n dagelijkse 'ride'... (Kadett-C Coupé die nogal wat mankeerde voordat we begonnen.... Ding was nogal rijp voor de sloop).... Dus ik hou mezelf wel bezig...

Hoe 't met JamesB009 zit daarin tegen :D Kan 't je niet zeggen maar ik zou me helemaal kapot zweten als ik zou moeten slapen met de gedachte: Hoe erg is de schade :P

ja dat kan ik me goed voorstellen, ik zou geen rust hebben, had ik met de astra toen ook, werd helemaal gestoord van het achterna bellen en je wist erna nog niks, uit eindelijk toch maar een beslissing moeten maken en daarna op naar wijchen om toch heel even afscheid te kunnen nemen van d e astra, maar toen we hem zagen hadden we toch de juiste beslissing genomen , alleen heeft het veel pijn gedaan om hem zo terug te zien, vooral omdat het de lievelings auto van mijn verstorven moeder was, het enigste wat ik nog van de astra heb is de gril als aandenken, daarna zijn we meteen door gereden om te gaan kijken naar een vectra b station in Vriezenveen

mooi dat ie terug is, dacht dat ik hem bij mijn werk op kronenburg had gezien, maar dat zal em wel niet geweest zijn dan. Hopen dat de schade mee valt.

Terug
Naar boven