• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gestolen opel monza te Tilburg. (GEVONDEN)

Zwaar klote dat ze niet van je spuulen kunnen afblijven, laat ze ook gewoon gaan werken, moeten wij ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hou mij ogen open en laat het wel weten als ik iets raars zie.

Mvgr, Nico.

Tip wel als hier in N-Limburg iets opduikt wat rood is met GSE velgen en behoorlijk orgineel is...

Tip wel als hier in N-Limburg iets opduikt wat rood is met GSE velgen en behoorlijk orgineel is...

Mooie gek is t nie!!!

Die doet t puur voor de kik...anders tank je nie bij dezelfde pomp 2 x, en bij een pomp om de hoek van waar je die wagen weghaalt!!

Die kikt erop om gepakt te worden, of door t oog van de naald te kruipen....

Ook is mijn idee dat je die ene pomp moet weten te vinden hoor, kom je spontaan zekers niet langs...dus hij is bekend in Tilburg!

Voor onderdelen....mmm, neeeejj...dan kom je niet ermee meer over de straat!!

Voor export..mmmmm, neejjj...dan was tie al weggeweest!!!

Dus voor mij blijft de kik over...t stoer doen, bluffen!..of hoe je t noemen wilt!

Hopen dat die bak snel trug komt, bij de eigenaar waar hij hoort...

Gaat nie om geld....maar emotionele waarde...

Zoek meejj...

Oldtimergirl..xxx

Mooie gek is t nie!!!

Die doet t puur voor de kik...anders tank je nie bij dezelfde pomp 2 x, en bij een pomp om de hoek van waar je die wagen weghaalt!!

Die kikt erop om gepakt te worden, of door t oog van de naald te kruipen....

Ook is mijn idee dat je die ene pomp moet weten te vinden hoor, kom je spontaan zekers niet langs...dus hij is bekend in Tilburg!

Voor onderdelen....mmm, neeeejj...dan kom je niet ermee meer over de straat!!

Voor export..mmmmm, neejjj...dan was tie al weggeweest!!!

Dus voor mij blijft de kik over...t stoer doen, bluffen!..of hoe je t noemen wilt!

Hopen dat die bak snel trug komt, bij de eigenaar waar hij hoort...

Gaat nie om geld....maar emotionele waarde...

Zoek meejj...

Oldtimergirl..xxx

hallo,

even een update wat betreft de monza.

auto is nog steeds aanwezig in de buurt van tilburg waarbij enekele keren al getankt is en waarbij camera beelden zijn vrijgegeven.hierbij de foto ik vraag jullie nogmaals om het mee in de gaten te houden en eventueel melding te maken bij ons of de politie..

img006vhd.jpg

bovenstaande is dus de dader van de diefstal en deze man rijdt rond met de monza.

heel erg dank voor de aandacht.

hallo,

even een update wat betreft de monza.

auto is nog steeds aanwezig in de buurt van tilburg waarbij enekele keren al getankt is en waarbij camera beelden zijn vrijgegeven.hierbij de foto ik vraag jullie nogmaals om het mee in de gaten te houden en eventueel melding te maken bij ons of de politie..

img006vhd.jpg

bovenstaande is dus de dader van de diefstal en deze man rijdt rond met de monza.

heel erg dank voor de aandacht.

sterkte met zoeken ! mogen hij snel gepakt worden !

zou helemaal gek worden als ik die foto zag met mijn auto,en met zo'n klootzak erbij :fy1

sterkte met zoeken ! mogen hij snel gepakt worden !

zou helemaal gek worden als ik die foto zag met mijn auto,en met zo'n klootzak erbij :fy1

haha misschien een raar idee hoor maar kun je aan de hand van waar hij al getankt heeft, en het aantal liters niet na gaan waneer hij ongeveer weer toeslaat? en zo nodig alle tankstations informeren dat waneer ze hem zien ze eerst contact met jou opnemen en daarna de politie? politie kennende nemen die toch wel de tijd en kun jij dus direkt heen rijden..

misschien een dom idee hoor maar jah, weet niet hoeveel tankstations tilburg heeft maar waar is al geweest is komt ie vast niet weer.

klinkt misschien dubbelzinnig maar denk dat je in feite blij mag zijn met deze foto, dan weet je iig dat ie nog leeft en niet gesloopt of zo is

haha misschien een raar idee hoor maar kun je aan de hand van waar hij al getankt heeft, en het aantal liters niet na gaan waneer hij ongeveer weer toeslaat? en zo nodig alle tankstations informeren dat waneer ze hem zien ze eerst contact met jou opnemen en daarna de politie? politie kennende nemen die toch wel de tijd en kun jij dus direkt heen rijden..

misschien een dom idee hoor maar jah, weet niet hoeveel tankstations tilburg heeft maar waar is al geweest is komt ie vast niet weer.

klinkt misschien dubbelzinnig maar denk dat je in feite blij mag zijn met deze foto, dan weet je iig dat ie nog leeft en niet gesloopt of zo is

Zo'n figuur moet je toch gewoon finaal in mekaar stompen!!! :swear Jongejongejonge!

Wel mooi dat je een foto hebt inderdaad, moet toch mogelijk zijn zo'n gast te identificeren?? Zal vast niet de eerste keer zijn dat zulk gajes zo iets uithaalt! :hmmz

Zo'n figuur moet je toch gewoon finaal in mekaar stompen!!! :swear Jongejongejonge!

Wel mooi dat je een foto hebt inderdaad, moet toch mogelijk zijn zo'n gast te identificeren?? Zal vast niet de eerste keer zijn dat zulk gajes zo iets uithaalt! :hmmz

Zal voor je opletten hier in het westen van Brabant. Hoop dattie snel voor je gevonden wordt en schadeloos!

Zal voor je opletten hier in het westen van Brabant. Hoop dattie snel voor je gevonden wordt en schadeloos!

en het werkt niet dus kun je niks plukken

edit

en als je pech hebt wil hij geen afstandteken van het voertuig

want hij heeft hem gekocht

en het werkt niet dus kun je niks plukken

edit

en als je pech hebt wil hij geen afstandteken van het voertuig

want hij heeft hem gekocht

Ja, je kan nog beter als je die auto tegen komt hem nog terug jatten dan het officieel via de juten regelen in dit land!! Jij hebt immers de papiertjes in handen! Alleen even melden dat het een misverstand was en dat iemand hem toch even 'geleend' had....

En laat ze van mijn part die klootviool maar gekneveld en vastgebonden in een droge greppel terug vinden! Hij zou aan mij een hele slechte hebben! :swear :swear :swear

Ja, je kan nog beter als je die auto tegen komt hem nog terug jatten dan het officieel via de juten regelen in dit land!! Jij hebt immers de papiertjes in handen! Alleen even melden dat het een misverstand was en dat iemand hem toch even 'geleend' had....

En laat ze van mijn part die klootviool maar gekneveld en vastgebonden in een droge greppel terug vinden! Hij zou aan mij een hele slechte hebben! :swear :swear :swear

@Vinci wrote:Ja, je kan nog beter als je die auto tegen komt hem nog terug jatten dan het officieel via de juten regelen in dit land!! Jij hebt immers de papiertjes in handen! Alleen even melden dat het een misverstand was en dat iemand hem toch even 'geleend' had....

misschien helemaal nog niet zo gek idee...

wanneer je weg gaat altijd de sleutel van die auto meenemen, ten minste ik ga er van uit dat je die wel zelf hebt.

als je hem dan ziet staan pak je hem gewoon en eenmaal thuis bel je de politie en zeg je dat hij zo in eens weer voor je deur stond haha.

als ze het geloven weet ik niet, moet je natuurlijk wel uit kijken dat ze niet gaan zeiken over valse aangifte.

en anders als je hem ziet staan je eigen auto er achter of voor zetten en de politie bellen.

en gewoon wachten tot ze er zijn, desnoods laat je je eigen auto daar achter, maar ja als ze jou auto al stelen kun je dan ook van ze verwachten dat ze je andere auto er wel voor weg slepen of zo.

Terug
Naar boven