• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GESTOLEN!!!

man man man,ze kunnen ook niet meer van je spullen afblijven stelletje kl**tz*kk*n :fy1

sterkte, aangifte gedaan bij de Politie toch?

man man man,ze kunnen ook niet meer van je spullen afblijven stelletje kl**tz*kk*n :fy1

sterkte, aangifte gedaan bij de Politie toch?

[rquote=1828629&tid=139485&author=sw_reijnders]Heb um ook even op het vectra team forum gezet

je weet maar nooit[/rquote]

Even-offtopic Goed bezig Bas:thumbup ik bedoel met die B (baan) super joh

Komt mijn Vec weer in beeld haha:wors

Jan

[rquote=1828629&tid=139485&author=sw_reijnders]Heb um ook even op het vectra team forum gezet

je weet maar nooit[/rquote]

Even-offtopic Goed bezig Bas:thumbup ik bedoel met die B (baan) super joh

Komt mijn Vec weer in beeld haha:wors

Jan

Je zult diegene toch de benen breken (of mag ik dat niet zeggen hier) nou jammer dan.

Blijf toch met je poten van andermans spullen af.

Sterkte gewenst vanuit hier,

Je zult diegene toch de benen breken (of mag ik dat niet zeggen hier) nou jammer dan.

Blijf toch met je poten van andermans spullen af.

Sterkte gewenst vanuit hier,

Dolf , ik ken het gevoel..om zoiets kwijt te raken.

In jou geval is er nog hoop dat ze hem terug vinden...maar of je dan nog blij bent met dezelfde Vec en de staat waar hij dan eventueel in verkeerd is een tweede.

In mijn geval is hij aangestoken voor de deur...dan zie je hem helemaal nooit meer terug.

In ieder geval veel sterkte gewenst, en hoop dat ze hem terug vinden voor je...

Dolf , ik ken het gevoel..om zoiets kwijt te raken.

In jou geval is er nog hoop dat ze hem terug vinden...maar of je dan nog blij bent met dezelfde Vec en de staat waar hij dan eventueel in verkeerd is een tweede.

In mijn geval is hij aangestoken voor de deur...dan zie je hem helemaal nooit meer terug.

In ieder geval veel sterkte gewenst, en hoop dat ze hem terug vinden voor je...

Klootzakken zijn het, bij kennissen van ons hebben ze ook tussen kerst en oud en nieuw in huis ingebroken, met het resultaat dat ze met een koevoet de voordeur hebben geforceerd en allebei de auto's hebben gestolen. En dat terwijl ze lagen te slapen.

Ze zijn gvd nergens bang meer voor tegenwoordig:argue:argue:argue

Klootzakken zijn het, bij kennissen van ons hebben ze ook tussen kerst en oud en nieuw in huis ingebroken, met het resultaat dat ze met een koevoet de voordeur hebben geforceerd en allebei de auto's hebben gestolen. En dat terwijl ze lagen te slapen.

Ze zijn gvd nergens bang meer voor tegenwoordig:argue:argue:argue

Terug
Naar boven