• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Getinte Ramen Vectra C station.

Skeezer

Post weinig
Hallo mede opel rijders.

Ik heb een vraag en hoop dat jullie kunnen helpen. Ik heb zojuist mijn achterklep vervangen omdat in de oude nogal wat deuken zaten, dit was al zo bij aankoop en al jaren een wens om deze te vervangen. Nu zit in de nieuwe klep mooi getint glas en graag zou ik dus ook de ruiten van de beide achterportieren en kofferbak willen vervangen door getint glas.

Na een beetje speuren op internet kom ik erachter dat het nog niet zo eenvoudig is om deze ruiten te bestellen, weten jullie misschien hoe ik aan deze onderdelen kan komen?

Bedankt voor de moeite alvast.

Mark.

Zou kunnen, maar ik lees ook van mede forum leden dat ze ergens een dergelijk setje op de kop wisten te tikken. En dat lijkt mij dan ook wel wat.

Mark.

Ik heb ook nog een originele set liggen voor de achterportieren van een station.

Doet maar een PM wat je er voor over hebt.

Groet jraaf

Terug
Naar boven