• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

@Vannos wrote:hmm vraag me af of dit geen oplichter is. Op mijn vorige calibra had ik ze ook en zagen er anders uit zat zo,n steinmetz logo aan de buitenkant van de spiegel

deze had ik

steinmetz.jpg

en bedankt, het is een voorbeeld foto van de site van steinmetz

Een hoop reageren en sommige komen kijken maar het is allemaal een hoop blabla en een lege portemonnee wat ze meebrengen, en nee, ik ben verre van de duurste.

Daar ben ik het idd met je eens, ik heb zelfs ervaren dat mensen willen ruilen tegen een koelkast etc.. Of afspreken, vervolgens de auto reserveren omdat ze je bijna smeken om de auto vast te houden en vervolgens een dag voor de verkoop afzeggen.

@re2flex wrote:Het moto van turbo rijden: Turbo halen is turbo betalen. Niet lullig bedoeld, maar je weet dat als je een turbo koopt het onderhoud een stuk duurder is.

En dat heb ik met veel plezier 10 jaar lang gedaan (de map met rekeningen is er om dat te bewijzen), maar nu ik een 3.0V6 ernaast heb en een gezinswagen op het oog heb, zal de turbo moeten gaan. Een hoop reageren en sommige komen kijken maar het is allemaal een hoop blabla en een lege portemonnee wat ze meebrengen, en nee, ik ben verre van de duurste. king:

Het moto van turbo rijden: Turbo halen is turbo betalen. Niet lullig bedoeld, maar je weet dat als je een turbo koopt het onderhoud een stuk duurder is.

Snap het goed. Mijne krijgt nog een tijdje en dan ruk ik de turbo ook uit elkaar.

Hoop hebben een grote waffel , maar schuiven met centen, ho maar.

@Maurice89 wrote:
Mooi mooi :wub

hmmm erg jammer van die 175PK die heeft ie zeker niet. maar weet wel dat de foto,s genomen zijn toen ie hem net had. :P

maar verder blijft een mooi ding als iemand hem wil kopen hier van het forum. ik kan je de aandacht puntjes wel vertellen :D als je snapt wat ik bedoel

en hij is 60 cm verlaagd met verkorte schokbrekers !! 80 cm licht hij finaal aan de grond.

@Maurice89 wrote:Klopt btw die km stand wel Vannos? omdat er geen nap of groen vinkje bij staat? Of nooit na gekeken.

km/stand klopt wel ! ik had hem gekocht op 133.000 en verkocht op 161.000

@Vannos wrote:@Maurice89 wrote:
Mooi mooi :wub

hmmm erg jammer van die 175PK die heeft ie zeker niet. maar weet wel dat de foto,s genomen zijn toen ie hem net had. :P

maar verder blijft een mooi ding als iemand hem wil kopen hier van het forum. ik kan je de aandacht puntjes wel vertellen :D als je snapt wat ik bedoel

en hij is 60 cm verlaagd met verkorte schokbrekers !! 80 cm licht hij finaal aan de grond.

denk dat als hij 80 cm verlaagd is steekt hij finaal in de grond haha :-p zal wel 6 en 8 cm zijn of 80 mm lol

Terug
Naar boven