• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

Heb zelf lang onderhandeld met deze mensen over de turbo. er zitten zeker wat zaken aan te komen waaronder nieuwe riem met toebehoren, vier nieuwe banden want zijn van verschillende merken. die persoon die het gekocht heeft is blijkbaar binnen 4 weken klaar met de snelheid of wil bovenstaande niet investeren.

@dtmcalibra672 wrote:Heb zelf lang onderhandeld met deze mensen over de turbo. er zitten zeker wat zaken aan te komen waaronder nieuwe riem met toebehoren, vier nieuwe banden want zijn van verschillende merken. die persoon die het gekocht heeft is blijkbaar binnen 4 weken klaar met de snelheid of wil bovenstaande niet investeren.

mooi dat ik dat weet, bij deze het bod ingetrokken

@Tigra-Black wrote:Ja precies, heb alle foto's al drie keer gezien en dit is de enige waarvan ik direct zei hey die is wit. Nu kan het de lichtinval zijn wat ik ook hoop want verder is het een hele nette auto.

De foto door de deur genomen daar zie ik geen wijzer van de toerenteller op, maar het kan ook aan de combi van mijn oude ogen en een iPad zijn :jerry

Het gaat er niet om wat je ziet, maar om wat je niet ziet... Er is genoeg oppervlak van de toerenteller in beeld op de foto. Echter daar is weinig van te zien. Als de wijzer wit zou zijn was dat zeker zichtbaar op de foto.

Ahhh das de ouwe van Remon, die later bij onze medeforummer CalibraOverijssel terechtgekomen is.

Hoe lang heeftie m gehad? Half jaartje nu?

Ik had die laatste ook zien staan. Zonde van zo'n auto. De vorige eigenaar heeft in ieder geval niet de juiste prioriteiten gesteld (los van mijn mening dat je nooit zulke bumpers op een Calibra moet plaatsen)

ja ben er bij wezen kijken maar heb hem laten staan. staat in de advertentie dat hij van tijd af is. ik compressie meten ter plekken; heeft helemaal niks geen compressie op 4de cilinder. op de andere 11 tot 12 bar. hij wilde niks met de prijs doen jammergenoeg:( hij wilde ook niet lopen toen ik er was.

@lucas- wrote:Kan me voorstellen dat de achterbanden op zijn met 2000pk

Eerder zijn voorbanden aangezien een Calibra voorwielaangedreven is. ;)

Verder valt me op: is die uitlaat niet voor een zes cilinder? Heb genoeg Calibra's gehad maar kan het me even niet herinneren.

Terug
Naar boven