• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

@InjectTheVenom wrote:

Pas geleden deze in het wild gespot. Je moet even door de velgen en dtm pijp heen kijken en dan zie je een mooie, harde, strakke auto.

Deze auto is niet hard ;) kijk goed op de foto's. En 3 duizend zal die nooit krijgen

Beetje roest in het wielscherm achter, verder kan ik niets zien (slechte monitor op dit moment). Lijkt verder wel netjes.

@calibart16v wrote:Ook een bekende Calibra. Te koop.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Zeker mooie auto, snap niet dat al die mooie Calibra's uiteindelijk de deur uit gaan.

Die van mij blijven en gaan nooit meer weg.

Dat hou ik me ook voor. Maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Hebt de mijne nu 8 jaar en hoop er nog heel wat jaren aan te plakken. Maar ja je weet nooit...

Ieder z'n eigen smaak natuurlijk, maar naar mijn menig heeft dit weinig met een Calibra te maken. Ben benieuwd of die over een jaar al verkocht is.

Die cali is zijn geld dubbel en dwars waard, jammer dat ik er de plek niet voor heb haha

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk

@swa wrote:hallo kent iemand de eigenaar van deze wagen ?

meerdere malen bericht gestuurt op marktplaats maar krijg geen reactie

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

ik en een vriend rijden met calibra turbo en hij heeft zijn calibra turbo stukgereden tegen enkele paaltjes en een auto :D

graag antwoord in pm dan krijg ik het in mail en zie ik het sneller

ja die ken ik, zal hem waarschuwen voor je dat je interesse hebt

Bekijk de wielranden goed bekijk de onderkant dus even op de grond liggen en de airco controleren.

Voor de rest een nette wagen

Prijs is goed, deze kleur zie je bijna niet en als de staat goed is van de auto en de km's NAP zijn is de prijs gewoon netjes.

Intrieur is vaak jammer bijv. de deur panelen veel hebben er lucht onder zitten :thumbdown

had vandaag willen gaan kijken krijg ik net op tijd een telefoontje van het bedrijf dat de wagen deze winter niet wordt verkocht door de eigenaar. jammer het lijkt mij een perfecte wagen.

toch kom ik deze op mp tegen http://link.marktplaats.nl/759330914" onclick="window.open(this.href);return false;

misschien al eens gespot hier en wat meer over bekend

mooie wagen, velgen zijn niet mijn smaak, en prijs is vrij hoog maar miss is het dat ook wel waard.

alles wat je maar zou willen zit erin/erop.

en een lage kilometerstand.

ik zou zeker eens gaan kijken :thumb

Terug
Naar boven