• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

had hij toen de oranje dominator van jeroen (Calibra Team Nederland) toen ook niet gekocht? heb die auto erna ook nooit meer gezien, afgelopen jaar op sevenum lagen briefjes voor onderdelen van die auto

Da's jammer als deze voor de demontage is, stond namelijk een half jaar geleden nog te koop op MP, zag er netjes uit. En er is veel uren aan werk & liefde in gestoken... :thumbdown

Als ik me huidige blauwe niet had dan had ik hem wel willen ophalen. Alleen denk dat ik 4 autos voor de deur thuis niet voor elkaar krijg haha

@InjectTheVenom wrote:1 van de 2 Calibra's weg doen, turbo is héérlijk rijden :wors

blauwe is vorig jaar compleet gerestaureerd, daarbij komt de v6 ook in die. Als ik hier vorig jaar niet zoveel geld (en vooral tijd) geïnvesteerd had, was die turbo intressant geweest

Ik ben gister bij die groene geweest. Ik heb het hemeltje van een andere Calibra gekocht die de man ook had staan. de achterplaat wilde ik ook van hem overnemen, maar zit muurvast gekit en kan dus niet zonder gesloopt te worden er afgehaald worden helaas. In de groene calibra zit nog een net hemeltje met een schuifdak dacht ik. daar was ook iemand naar op zoek hier.

Hij doet hem in onderdelen weg omdat hij er dan meer voor vangt. hij moet hem er uit doen ivm zijn financiële situatie. Verder zit er nog een v6 met 150k km in en een beige leren interieur met een beetje instapschade. Het had een prima auto kunnen zijn, maar het geld is aan de verkeerde dingen uitgegeven.

Beste man heeft allemaal van die auto's staan die ik niet vertrouw. Vertrouw hem ook net zo veel als zijn auto's maar dat ter zijde.

Zelfde gebeuren als die garage in r'dam

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

$_3.JPG

Terug
Naar boven