• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

Motor is er al uit hoor ...komt in een b ascona en de wagen is compleet brandhout vandaar blok eruit en zo verkocht en nu weer op mp.

gr B

@Mirage wrote:@re2flex wrote:Het moto van turbo rijden: Turbo halen is turbo betalen. Niet lullig bedoeld, maar je weet dat als je een turbo koopt het onderhoud een stuk duurder is.

En dat heb ik met veel plezier 10 jaar lang gedaan (de map met rekeningen is er om dat te bewijzen), maar nu ik een 3.0V6 ernaast heb en een gezinswagen op het oog heb, zal de turbo moeten gaan. Een hoop reageren en sommige komen kijken maar het is allemaal een hoop blabla en een lege portemonnee wat ze meebrengen, en nee, ik ben verre van de duurste. king:

Puur uit nieuwschierigheid, wat vraag je nou hedendaags voor een turbo ?

@re2flex wrote:Nog een calibra turbo voor onderdelen :cry , !!HEEFT HET ZELDZAME KACHELPANEEL!!

http://link.marktplaats.nl/m797366280

Had gisteravond gebeld voor het kachelpaneel met toebehoren. Wat mij is vertelt is dat het paneel met toebehoren bij één van de maten van de verkoper wordt ingebouwd in zijn Calibra. Het geheel is dus al vergeven. Jammer, kon ik ook wel gebruiken voor mn turbo :).

@InjectTheVenom wrote:Als ik er eentje kan redden dan kan een ander het ook verdorie we hebben meer mensen nodig om Calibra Turbo's in leven te houden.

Don't worry. Ik heb die Turbo vorige week overgenomen. Wordt een donor voor mn eigen Cali Turbo. Mocht de basis van deze auto daadwerkelijk goed genoeg zijn, bouw ik deze turbo zijnertijd ook weer op :). Als het zover is maak ik een topic aan in het restauratiegedeelte. Eerst nog even een sleutelruimte vinden :).

@the aviator wrote:@InjectTheVenom wrote:Als ik er eentje kan redden dan kan een ander het ook verdorie we hebben meer mensen nodig om Calibra Turbo's in leven te houden.

Don't worry. Ik heb die Turbo vorige week overgenomen. Wordt een donor voor mn eigen Cali Turbo. Mocht de basis van deze auto daadwerkelijk goed genoeg zijn, bouw ik deze turbo zijnertijd ook weer op :). Als het zover is maak ik een topic aan in het restauratiegedeelte. Eerst nog even een sleutelruimte vinden :).

Zelfs als er een beetje kroepoek aan zit op de schermranden is hij ook op te bouwen he waarvan akte :) Al die jankerds die liggen te zeiken en zeuren over de gevoeligheid van de 4x4 ik heb een schijthekel aan dat soort mensen.

Wij hebben ook 2 calibra turbo's staan,

die gaan binnenkort ook allebei uitelkaar.

of iemand moet de carroserie zien te redden..

motor gaat in een kadett gsi, en nog een kadett gsi

Ja een 8v 4x4 en 16v 4x4 (heeft ook bestaan) kom je niet zo vaak tegen. Dus best speciaal te noemen wat dat betreft.

Wat een verschrikkelijk verkrachte Calibra zeg, eeuwig zonde, origineel is zo'n auto prachtig.. dat iemand dit ermee doet :cry

Maar dat is mijn mening :thumb

Iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik denk dat in deze auto heel veel tijd en geld in zit.

Vind het wel iets hebben maar er zijn ook dingen aan de auto waar ik van denk hoe de fuck kun je dat nou mooi vinden. Maar ieder heeft zijn eigen smaak gelukkig anders was het een saaie wereld...

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

" onclick="window.open(this.href);return false;

Je ziet hem even in beeld 1'46". van achter maar kenteken duidelijk leesbaar.

Terug
Naar boven