• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

Mooi ding, waarom doe je hem weg? :shock: Verlagen zou ik een Calibra zelf nooit, ben blij dat ik nu net over al die idiote drempels hier kom.

2 Kinderen, zoek auto met makkelijkere instap, en mijn vrouw durft er niet in te rijden (uit de garage te rijden) :swear

Redelijk netjes, maar ook niet meer origineel.

Een originele is echt zeldzaam lijkt het, maar dat geldt ook voor golf gti bmw e30 e.d.

Bijna alles is wel naar persoonlijke smaak verherbouwd.

Ik vind die cali wel mooi :wub die opel logo is mooier als op de motorkap vind ik maar met zo'n lip onder de bumper mis je wel de sideskirts en achterlip.

Auto is wel van een liefhebber deze heeft paar keer in sevenum gestaan.

Zeer zeker is die auto 26000 euro waard.

Ooit een auto meegemaakt die al 15km/h kan rijden zonder dat de motor draait?

Deze wel. Uniek dus! :thumb

Echt vreemd dat mensen überhaupt een Cascada kopen als ze ook deze kunnen krijgen voor het zelfde geld :lol:

Terug
Naar boven