• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

Daar heb ik dit jaar een corsa vandaan gehaald, Hij sprak vol lof dat de auto goed was en altijd naar de garage ging. Maar op de terug weg viel mijn km-teller constant uit. bij even stil staan vieze olie lucht ruikbaar, Eenmaal op de brug uitlaat aan alle kanten dicht gesmeerd met troep. blok zeiknat van de olie. Krukas keering lek en Kleppendeksel pakking verkeerd gemonteerd. Het hele vacuüm systeem klopte geen snars van. Speakers in de deuren hebben ze een nieuw frame voor gemaakt van een of ander krakkemikkig hout Lag lost te rammelen. Ook van de remmen klopt niks, De schijven centreren niet eens op de naaf ? als ik het wiel er af haal zakt de schijf een stuk naar beneden. Verlichting deed aan 1 kant het grootlicht niet ( Bi-xenon).

Dit alles is niet gemeld, Kon het op dat moment ook niet zien. Zag het wel de volgende ochtend dat mijn oprit onder de olie zat !!!

Eenmaal die problemen teruggekoppeld naar de verkoper, Kwam ie terug met een verhaal dat zijn garage zij dat ik een slaatje uit hem probeer te slaan( Ja hoor ik heb al 4 corsa,s gehad en werk zelf als monteur ) :fy1 :fy1 :fy1

Doe AUB geen zaken met dit persoon

@Vannos wrote:Daar heb ik dit jaar een corsa vandaan gehaald, Hij sprak vol lof dat de auto goed was en altijd naar de garage ging. Maar op de terug weg viel mijn km-teller constant uit. bij even stil staan vieze olie lucht ruikbaar, Eenmaal op de brug uitlaat aan alle kanten dicht gesmeerd met troep. blok zeiknat van de olie. Krukas keering lek en Kleppendeksel pakking verkeerd gemonteerd. Het hele vacuüm systeem klopte geen snars van. Speakers in de deuren hebben ze een nieuw frame voor gemaakt van een of ander krakkemikkig hout Lag lost te rammelen. Ook van de remmen klopt niks, De schijven centreren niet eens op de naaf ? als ik het wiel er af haal zakt de schijf een stuk naar beneden. Verlichting deed aan 1 kant het grootlicht niet ( Bi-xenon).

Dit alles is niet gemeld, Kon het op dat moment ook niet zien. Zag het wel de volgende ochtend dat mijn oprit onder de olie zat !!!

Eenmaal die problemen teruggekoppeld naar de verkoper, Kwam ie terug met een verhaal dat zijn garage zij dat ik een slaatje uit hem probeer te slaan( Ja hoor ik heb al 4 corsa,s gehad en werk zelf als monteur ) :fy1 :fy1 :fy1

Doe AUB geen zaken met dit persoon

bedoel je die verkoper van de zwarte of van de groene Calibra

Klopt, groen/blauw, is net hoe het licht er op schijnt, ken je de auto?

dikke motor en brute sound, ziet er goed uit maar ga toch liever voor origineel

Maarja wees nou eerlijk, je koopt geen 4x4 turbo om er netjes mee te rijden Duurt :p. Af en toe laat je hem wel is goed uit he. Die koppeling is mijn oude koppeling voor 500NM. Komt van Gema af

@Duurt wrote:maar als ik lees wat voor koppelingsplaat er in zit denk ik dat de 4x4 bak niet gespaard is

staat trouwens ook al een tijdje een Turbo op Mp

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

toch maar es kijken

In ieder geval voor een liefhebber de moeite wel waard om, te ombouwen. Hoop ook dat een echte liefhebber deze auto gaat kopen. Want is echt jammer als deze met een paar jaar op de sloop beland of verziekt word.

Terug
Naar boven