• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gewoon best wel slim van Opel

en omdat je handrem niet blijft hangen op je voetremblokken gaan die voetremblokken gewoon makkelijk 200.000km mee, tenmisnte bij mijn veel in duitsland gemartelde Vectra.

das dus met VEEL hard remmen van 240+ naar 100 etc etc

[rquote=1849664&tid=140975&author=arjontje][rquote=1849407&tid=140975&author=Astraman]Ik ben het handrem parkeren aardig afgeleerd nadat ie twee keer heeft vast gezeten. D'r is niks zo kut als nie wegkunnen rijden als je dat wil. En de remkabel is al vervangen maar toch blijft er vocht in komen.[/rquote]

Dat komt omdat bij jou de handrem op de klauw zit.

En ja de meningen zijn verdeeld. Maar ik vind dat dus een waardeloos systeem.

Hoe vaak ik op mijn werk die klauwen sta te vervangen is vaker dan dat ik remschoentjes vervang. [/rquote]

vervangen is voor mietjes:D gewoon ouwerwets reviseren:thumbup

[rquote=1849664&tid=140975&author=arjontje][rquote=1849407&tid=140975&author=Astraman]Ik ben het handrem parkeren aardig afgeleerd nadat ie twee keer heeft vast gezeten. D'r is niks zo kut als nie wegkunnen rijden als je dat wil. En de remkabel is al vervangen maar toch blijft er vocht in komen.[/rquote]

Hoe vaak ik op mijn werk die klauwen sta te vervangen is vaker dan dat ik remschoentjes vervang. [/rquote]

vervangen is voor mietjes:D gewoon ouwerwets reviseren:thumbup

[rquote=1850815&tid=140975&author=Opelkees][rquote=1849664&tid=140975&author=arjontje][rquote=1849407&tid=140975&author=Astraman]Ik ben het handrem parkeren aardig afgeleerd nadat ie twee keer heeft vast gezeten. D'r is niks zo kut als nie wegkunnen rijden als je dat wil. En de remkabel is al vervangen maar toch blijft er vocht in komen.[/rquote]

vervangen is voor mietjes:D gewoon ouwerwets reviseren:thumbup[/rquote]

Vertel dat even mijn baas.

Hij wil alleen vervangen.:sleeping

[rquote=1850815&tid=140975&author=Opelkees][rquote=1849664&tid=140975&author=arjontje][rquote=1849407&tid=140975&author=Astraman]Ik ben het handrem parkeren aardig afgeleerd nadat ie twee keer heeft vast gezeten. D'r is niks zo kut als nie wegkunnen rijden als je dat wil. En de remkabel is al vervangen maar toch blijft er vocht in komen.[/rquote]

vervangen is voor mietjes:D gewoon ouwerwets reviseren:thumbup[/rquote]

Vertel dat even mijn baas.

Hij wil alleen vervangen.:sleeping

Astraman heeft een 1.6, die heeft geen schijven achter.

Astraman heeft een 1.6, die heeft geen schijven achter.

Pcies :D en toch zaten ze vast, ligt aan de kabel die corrodeert, daar komt dan vocht in en die vriest weer vast. Kabel zit er pas twee jaar onder en is al 2x gebeurt, daarvoor kon ik niet meer op een heuvel parkeren omdat alles vastgeroest zat en je nooit de rem er volledig op kon zetten. Kunnen we concluderen dat het hoe dan ook kut is.

Mijn C-Kadett staat nooit meer op de handrem want die staat soms weken achtereen stil en dan gaat de rotzooi ook vastzitten.

Pcies :D en toch zaten ze vast, ligt aan de kabel die corrodeert, daar komt dan vocht in en die vriest weer vast. Kabel zit er pas twee jaar onder en is al 2x gebeurt, daarvoor kon ik niet meer op een heuvel parkeren omdat alles vastgeroest zat en je nooit de rem er volledig op kon zetten. Kunnen we concluderen dat het hoe dan ook kut is.

Mijn C-Kadett staat nooit meer op de handrem want die staat soms weken achtereen stil en dan gaat de rotzooi ook vastzitten.

Terug
Naar boven