Sinds November 2010 hebben wij onze toyota Auris 1.6/16 met een zeer luxe pakketvan 2007 30000km ingeleverd voor een Opel Zafira B 2.2/16 met bijna dezelfde luxe van 2006 102000km.Geen kosten zo de sleutel ruilen, gesloten portomonee
Wij waren namelijk opzoek naar een goede gezinsauto met dezelfde luxe als voorheen. Wij dachten we proberen een echt merk aangezien toyota wel gezinsauto's heeft maar een toyota kwaal ""weinig been ruimte"". Sinds we deze pracht auto hebben .... hebben we al het een en ander meegemaakt...
Af en toe start de auto niet lekker
De remmen zijn een keer blijven hangen achter (dat stinkt)
af en toe kunnen we de auto niet uitzetten
Af en toe een raar signal met achter uit rijden (al staan P sensoren uit)
Boordcomputer uit laten lezen en er waren geen foutmeldingen te zien
per toeval er achter gekomen dat de druksensor en een chip modificatie onder garantie bepaling vervangen moest worden (is gedaan)
Brandstofpomp vervangen
Is dit nu gewoon pech hebben
cry of zijn er zo veel kwaaltjes bij Opel of heeft de vorige eigenaar niet genoeg zorg gedragen over zijn Auto. Zafira's zijn toch prima wagens dacht ik zo:thumbup!
Ik weet niet wat ik hiermee moet de garage ook niet ik kan de auto naar de garage brengen maar het is geen garantie dat ze wat vinden maarf wel dat ik dan een paar honderd euro lichter ben voor nutteloze zoek uurtjes. HELP ME!!!
Wij waren namelijk opzoek naar een goede gezinsauto met dezelfde luxe als voorheen. Wij dachten we proberen een echt merk aangezien toyota wel gezinsauto's heeft maar een toyota kwaal ""weinig been ruimte"". Sinds we deze pracht auto hebben .... hebben we al het een en ander meegemaakt...
Af en toe start de auto niet lekker
De remmen zijn een keer blijven hangen achter (dat stinkt)
af en toe kunnen we de auto niet uitzetten
Af en toe een raar signal met achter uit rijden (al staan P sensoren uit)
Boordcomputer uit laten lezen en er waren geen foutmeldingen te zien
per toeval er achter gekomen dat de druksensor en een chip modificatie onder garantie bepaling vervangen moest worden (is gedaan)
Brandstofpomp vervangen
Is dit nu gewoon pech hebben
Ik weet niet wat ik hiermee moet de garage ook niet ik kan de auto naar de garage brengen maar het is geen garantie dat ze wat vinden maarf wel dat ik dan een paar honderd euro lichter ben voor nutteloze zoek uurtjes. HELP ME!!!