• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gezocht astra f NZ-HJ-14 (groen) den haag!

GTS Power

Woont hier bijna
ben erg benieuwd of iemand weet hoe het staat met men vorige wagen.

ik heb em 2,7 jaar terug verkocht aan jongere mensen in den haag.

zelf heb ik deze astra gekocht van de eerste eigenaren en deze was dus ook in topconditie:wub

de booskijkers zaten erop gelijmd dus ik denk dat die er nog wel opzitten:D

ik heb em op de orginele wielen verkocht maar de velgen zaten er wel bij maar daar moesten nieuwe banden op dus ik denk niet dat ze er nog onder zitten:hmmz

ook zat de orginele uitlaat er weer onder omdat de remus verroest was(wel erbij gegeven)

dus als iemand weet of ie nog een beetje toonbaar is gebleven daar in den haag hoor ik het graag

hier een paar pics:

zo was ie:

DSC00102.jpg

en zo is ie meegegaan:

CIMG2024.jpg

b.v.d.

[rquote=1864229&tid=142303&author=boekje1]weet alleen dat er nog me gereden word volgens de gegevens van het rdw[/rquote]

dat klopt idd.

diegene die em gekocht heeft is ook nog steeds de eigenaar.

[rquote=1864229&tid=142303&author=boekje1]weet alleen dat er nog me gereden word volgens de gegevens van het rdw[/rquote]

dat klopt idd.

diegene die em gekocht heeft is ook nog steeds de eigenaar.

Haak er even bij in... vraag me namelijk hoe het tegenwoordig gesteld is met onze oude 3-deurs Astra F uit '95 kleur antraciet-zwart...

Kenteken LG-JH-64... de huidige eigenaar heeft 'm vlak na dat wij 'm hebben ingeruild op de alweer vorige auto.

Dus sinds 17-12-2008 op naam... ondertussen (21-12-2010) is de APK er af... :o hoop dat die nog leeft, wij hebben 'm vrijwel puntgaaf ingeruild

Haak er even bij in... vraag me namelijk hoe het tegenwoordig gesteld is met onze oude 3-deurs Astra F uit '95 kleur antraciet-zwart...

Kenteken LG-JH-64... de huidige eigenaar heeft 'm vlak na dat wij 'm hebben ingeruild op de alweer vorige auto.

Dus sinds 17-12-2008 op naam... ondertussen (21-12-2010) is de APK er af... :o hoop dat die nog leeft, wij hebben 'm vrijwel puntgaaf ingeruild

Als die vermoedelijk rond Den Haag te zien is zal ik mijn ogen even open houden. Kom vaak genoeg in Den Haag voor school.

Als die vermoedelijk rond Den Haag te zien is zal ik mijn ogen even open houden. Kom vaak genoeg in Den Haag voor school.

Trouwens, er is geloof ik een apart topic op het forum voor. Zou daar is neerzetten. Ik kijk er een keer in de zoveel tijd wel is op.

Trouwens, er is geloof ik een apart topic op het forum voor. Zou daar is neerzetten. Ik kijk er een keer in de zoveel tijd wel is op.

Terug
Naar boven