• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gezocht foto

jeroen88

Post weinig
forum ledenking:

ik zoek een foto van een corsa b met een csr audi look voorbumper. er moet ergens een foto zijn van een duitse corsa.maar ik kan niks vinden.

andere foto s mag ook.

wie o wie kan me helpen.

grttzzzking:

extra-2-1193991923.jpg

02lackierung.jpg

audi_corsa_2.jpg

Onderste 2 zijn voor zover ik weet zelfbouw. En er moeten er nog wel meer zijn. Heb ooit een zwarte duitse B gezien en gefotografeerd (maar zou niet weten waar die foto's zijn ;)) en volgens mij rijdt er ook een zwarte belgische B met een audilook bumper.

origineel gepost door corsaracer

:puke

echt lelijk, maar das persoonlijke mening.....

Ehmm........ ja, persoonlijk zou ik het ook niet doen natuurlijk, maar smaken verschillen gelukkig!

jha het is voor een maatje van me.

en die zoekt een paar voorbeelden.

maar heeft niemand wat in zijn archief staan?

Jeroen88: CSR Automotive levert die bumpers. Ze verkopen iig via Ebay.

Ik heb pas een spoilertje van hen besteld (naja, dakverlengertje eerder, voor m'n Calibra).

De bumpers die jij zoekt zijn waarschijnlijk dit:

Als het goed is, is dat een complete set (rondom) voor slechts 750 euro. Lijkt me prima prijsje voor zoiets.

Kapelleboer: Sja, maar das de wagen van Corsaboy toch? Die heeft die openingen in de bumper gewoonweg nodig om die supercharged C20XE te kunnen koelen ;)

origineel gepost door McKaamos

Kapelleboer: Sja, maar das de wagen van Corsaboy toch? Die heeft die openingen in de bumper gewoonweg nodig om die supercharged C20XE te kunnen koelen ;)

Nope! Das niet die van corsaboy hoor. Die gaat daar niet mee rijden! In deze kwam een Let te liggen geloof ik, maar volgens mij heb ik het hele spul van deze wagen ondertussen in de diverse verkooptopics voorbij zien komen!

een maat van die zoekt alleen de voorbumper. maar hij wou meer een idee hebben van hoe het eruit zag.

bedankt voor het meezoeken:thumbup :thumbup

Yup that's him! Een van de weinige die ik wel mooi gelukt vindt. Alhoewel ik hem zelf nooit zou plaatsen is deze wel erg strak en netjes gemaakt.

origineel gepost door Junior125

Asjeblief zeg, hou toch de merken uit elkaar en mix niks van n audi in n opel :fy1

Mijn mening tenminste.

mijn idee...

maar zo heb ik dat ook met velgen.....

porsche wielen (tot daar aan toe<maar haal dan wel de centercaps eraf) onder corsa en vw.

mercedes wielen onder een astra twintop.

enz. ook niet mijn ding.

De rieger bumper is toch ook Audi-achtig, en ziet er niet tupperware uit... De lijnen lopen mooi door vanaf de motorkap e.d.

120140631.jpg

Terug
Naar boven