• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gezocht : Goede Codes voor Media Player 10

Juffer1

Post vaak
Wie kan mij helpen aan een link waar ik nu eens ik 1x een goed pakket met Codecs kan downloaden zodat ik AVI, MPEG4, DVIX & DVD's in mediaplayer kan bekijken ?

Gr. Arjan

Roelof,

Daar staan weer 80 verschillende pakketen op. En steeds haal je rotzooi binnen die of niet werkt of niet helemaal compleet is.

Moet toch ergens 1 pakket te vinden zijn die wel gewoon werkt ?

Gr. Arjan

Ik zelf gebruik de K-lite codec pack

En als je de mega codec pack pakt:

dan heb je ook Real en Quicktime alternitive. Deze komt met mediaspeler classic (WMP6) en kan real en quicktime afspelen.

Als je er geen bezwaar tegen hebt om een ander programma dan Windows Media Player te willen gebruiken, neem eens een kijkje bij VLC :)

Juist, als je eenmaal een programma als VLC gewend bent wil je nooit meer anders. Het ziet er misschien wel wat minder gelikt uit, maar met VLC ben je van het hele codec verhaal af.

juistem vlc speeld vrijwel alle formaten af, ik gebruik het ook , als jij bestandn heb die nog neit volledig binnen zijn kan je met vlc al vast een voorproefje nemen,

gr gerard.

Ik vrees dat spelers niet met alle codecs komen.

FDDshow is ook zo'n klein pakketje die wat codecs aan boord heeft maar niet alles....

Mplayer classic is inderdaad een lekker stabiel pakketje en is eigenlijk een rip-off van mplayer 6.4 van Microsoft welke onder 98, 2000 en XP nog steeds op te starten is via start->uitvoeren->mplayer2

zoek eens op www.download.com

tik in Video codecs.

daarin komen packages naar voren.

goede zijn:

-Koepi's codec pack.

- k lite mega pack.

dit zijn 2 goeie

of anders de VLC player, die heeft alle codecs ingebouwd.

VLC PLAYER... Ik wil je graag aan goede codecs helpen. Maar ik heb de hoop opgegeven met Media Player.

Ik zou VLC kiezen lekker eenvoudig en die draaid eigelijk alles.

Anders zou ik Powerdvd 8 Ultra Deluxe aanraden, die kan namelijk ook blu-rays spelen.

Terug
Naar boven