astra-g2003
Lid
Goededag mensen
ik ben nieuw hier en had een vraag
ik heb een opel astra g 5 deurs van 2003
nu wou ik er een sport uitlaat onder laten legen nou geen probleem uitlaat 100 euro oplechen 100 euro
beste klap maar ja moet maar
toen afgelopen vrijdag bij spoilertje.nl een achter bumper gekocht ook geen probleem die er opleggen koste ook 100 euro:S
beetje veel geld voor opleggen maar ja wat heb ik er voor verstand van
belt hij op, de bumper zit er op maar de trekhaak moet eraf
dus ik zeg haal er maar af ja zegt hij dat duurt een dag dus dan heb je hem pas maandag terug:S
plus hij sluit niet mooi aan maar wil hem er wel opzetten voor 120 euro om de trekhaak er af te halen en hem er dan goed op te zetten
toen werd ik pissig en eindresultaat originele bumper en de uitlaat daar onder maar nu zit ik nog steeds met die bumper
weet hier misschien iemand een adres waar ze er wel verstand van hebben en normale prijzen vragen
er moet dus die nieuwe bumper op en de uitlaat aangepast aan de bumper
aub help!!!
ik ben nieuw hier en had een vraag
ik heb een opel astra g 5 deurs van 2003
nu wou ik er een sport uitlaat onder laten legen nou geen probleem uitlaat 100 euro oplechen 100 euro
beste klap maar ja moet maar
toen afgelopen vrijdag bij spoilertje.nl een achter bumper gekocht ook geen probleem die er opleggen koste ook 100 euro:S
beetje veel geld voor opleggen maar ja wat heb ik er voor verstand van
belt hij op, de bumper zit er op maar de trekhaak moet eraf
dus ik zeg haal er maar af ja zegt hij dat duurt een dag dus dan heb je hem pas maandag terug:S
plus hij sluit niet mooi aan maar wil hem er wel opzetten voor 120 euro om de trekhaak er af te halen en hem er dan goed op te zetten
toen werd ik pissig en eindresultaat originele bumper en de uitlaat daar onder maar nu zit ik nog steeds met die bumper
weet hier misschien iemand een adres waar ze er wel verstand van hebben en normale prijzen vragen
er moet dus die nieuwe bumper op en de uitlaat aangepast aan de bumper
aub help!!!