• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gezocht:monteur/hobbiest voor apk-klaarmaken

Aangezien ik geen locatie en juist gereedschap heb, ben ik opzoek naar een hobbiest/monteur c.q. liefhebber in omgeving Utrecht die mijn Ascona C 1.6S 1984 APK-klaar zou kunnen maken. Op dit moment is de Ascona dus niet meer gekeurd.

Afkeur voor zover ik weet:

- ashoes rechtsvoor (linksvoor is nog niet nodig, maar wellicht toch verstandig om direct mee te pakken)

- 4 nieuwe banden

- remmen vernieuwen

- accumeter in dashboard werkt niet, maar is zover ik weet geen afkeur.

Verder heeft de ascona nieuwe rem,- motorolie nodig.

Indien iemand interesse heeft en mij zou kunnen helpen, uiteraard tegen een nader te bepalen vergoeding, dan verneem ik dit graag.

Ik ben woonachtig in Utrecht-stad.

email: carlosdevos@hotmail.com

Terug
Naar boven