• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GEZOCHT! Monza info.

Beste kenners,

Ik ben opzoek naar wat info (goh denken jullie vast). Ik vroeg me af of er rode monza's zijn gemaakt met rood interieur. En of er A2 modellen zijn met rood interieur.

Ik ben me aan het oriënteren er eentje te kopen. Echter ben ik bij de monza superkieskeurig. Ik wil namelijk percee rood interieur, een origineel Nederlandse en als het er nog even bij kan een dakraam. Mochten jullie die te koop weten te staan meld dat ook aub.

Vriendelijk bedankt, Jeffrey

Ah dus eigenlijk is het net zo makkelijk om een wrak met dakraam te kopen. Die helemaal open te slijpen slangetje verlengen. en rood interieur in te bouwen?

gr Jeffrey

Het gaat me er niet specifiek om of er werk aan zit ja of nee dat komt wel goed. Ik heb alleen geen zin dadelijk een Monza te hebben die niet geheel aan mn wensen voldoet want ze zijn er al amper.

Het rode interieur en schuifdakje is het belangrijkste. Oh en origineel Nederlands haha.

@sw16v. Een rood interieur kan inderdaad ingebouwd worden maar dat is niet alleen de stoelen maar ook complete dashboard. Dat red je niet in een dag.

@ Senatorman geen idee waarom ik erop kwam maar ik heb die tic nou eenmaal haha kan het niet helpen. Ben nou eenmaal zo lastig.

Wat een onzin ik moet hebben....Ben maar blij als je een goede vind...En duw daar maar een rood interieur in...

Leuk als je wat vind dat bij je past maar om nu een originele nederlander te willen is onzin ze zijn immers allemaal in DE gemaakt en of ze nu hier of daar hebben gelopen maar niks uit...

Dat zit tussen je oren.

krijg van de week een rekord e1 met rood interieur erin , als je interesse hebt in het interieur moet je maar even laten weten ( weet ook niet of dat past in een Monza) maar dat zal iemand hier je vast wel kunnen vertellen

Wat je ook doet... zoek eerst maar eens een harde qua koetswerk. Dat zal al moeilijk genoeg worden. En voor een geheel goede zul je de nodige pegare's neer moeten tellen. Een rode A2 met rood interieur is never nooit geleverd (in de kleur blauw en groen weer wel). En ook niet als A1. Rood interieur was meestal in combi met wit of zwart.

Ik heb 1 keer in mijn leven een rode Rekord E1 met rood interieur gezien, maar dat was volgens mij een expliciete klantenoptie van de eerste eigenaar (dus buiten de normaal te verkrijgen klantenopties)

Terug
Naar boven