• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gezocht, ruitenwissermotor!!

k heb de foto

en heb de motor getest en is goed

383936_2806446493009_1614084604_2603860_2109398968_n.jpg

Zodra ik die binnen heb, kan ik hier neer zetten of die het weer doet eindelijk.

Stomme vraag, maar hoe krijg ik die weer op zijn plaats, want die loopt conisch (of hoe noem je dat), dus dat middenasje ?

Ik kreeg die niet aangedraaid ver genoeg met de moer.

kwestie van aandrukken en vast draaien

het gene dat conisch is is het kleine plaatje

niet de moer

hoop dat je m morgen hebt

mids me meisie t nie vergeten is haha

Zijn hier meer mensen die wel eens problemen hebben met post die niet aankomt?

Ik heb nog steeds niks ontvangen en het zou 1 week terug vrijdag verstuurd zijn.

Door zoiets ontstaan dus problemen, ze zouden iets met een verkeerd land gedaan hebben.

Bij mij is 't meestal een dag na verzenden aangekomen...

Zou het gewoon effe informeren bij postnl/tnt (als 't daarmee verzonden is iig). Kan maar zo bij de buren afgeleverd zijn, en dat je kut buren hebt :D...

ben net nog geweest en hebben t idd verkeerd gedaan

moet een formulier invullen en dan kunnen ze er achteraan

heb dt nog nooit gehad zo

meestal na een dag binnen

heb een klacht ingediend bij postnl

Kut buren hebben de meeste, tenminste in NL.

En ze hebben het blijkbaar naar een ander land verstuurd en vraag me niet hoe je zoiets voor elkaar krijgt!

Ben benieuwd hoelang dit gaat duren, heb ik eindelijk een motor door iemand verkregen, krijg ik dit..

@GS2.6 wrote:En waarvoor is deze massa aansluiting?

Voor de rest, ik krijg die motor niet aan de gang, met de stangensysteem wat meegetrokken, gaat zwaar genoeg maar helpt niet helaas.

Relais, schakelaar, ook andere types helpt niet, stroom is goed op elke stand, dus moet de motor zijn.

Heeft langere tijd stil gestaan, zit niet veel vet in, dus zoek een andere motor.

CIMG1740Medium.jpg

Goed idee zo van die schoentjes.

Zo ga ik het ook doen bij het omwisselen van de stekker voor de elektrische antenne.

Rik :)

@GS2.6 wrote:Had ik gezien, maar niet nodig, want ben met jbl... bezig, ben benieuwd hoe het afloopt.

gaat helemaal goedkomen

eerst eens kijken wat ik terug krijg op de klacht

Terug
Naar boven