• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GEZOCHT!!!!!

kadettje-89

Post vaak
zoals de titel al luidt.ik ga 14 juni het huwelijks bootje in.en nu lijkt het mij wel mooi en waanzinnig ook voor mn vriendin om tijdens de fotos een mooie rode of witte manta b het liefst een cc of een mooie ascona b niet te opgepimpt op de achtergrond te hebben.nu woon ik zelf in omg rotterdam.dus voel jij je aan gesproken tot dit bericht laat het mij dan weten via pm.graag hoor ik wat van jullie.

Tja, Misschien heeft dit ook wel met het lezen te maken.. Ik zeg dat ik een originele heb en jij vraagt hoever mijn project is.. :wtf

Denk wel dat er mensen zijn die het willen doen, Enkel niet dat ze er geld op moeten toeleggen.. Ook denk ik dat vele er geen zin in hebben dat iemand anders met de manta rijdt.. ;) Bedoel niks persoonlijks hiermee

Even los ervan, Dit is mijn manta ;)

@kadettje-89 wrote:mensen kunnen ook weer verhuizen TOCH.maar wat maakt het nou uit waar ik woon ben geen verklaring schuldig

ik dacht dat je al getrouwd was :D :jerry :D :D :jerry :jerry

@streamline wrote:Misschien even terug lezen.. Had namelijk al gereageerd..

was niet voor jou bedoeld hoor.hoever is je project dan als ik vragen mag.en pm anders wat foto,s als je wil.

Liefst een witte CC :wtf Zon aanvraag krijg je zelden :jerry :jerry :jerry :jerry

Sorry heb geen CC ;) die rooie die mee deed met LAATSTE WENS topic is een hele mooie CC :thumb

hahahaha klopt zo,n aanvraag krijg je nooit nee.waarom ik een rode of een witte vraag.

omdat mn ouders vroeger ook een brandweer rode cc hebben gehad waar ik direct verliefd op werd.en wit ja dat zal mooie eind resultaat geven op de trouw foto,s.maar als de gevraagde kleur niet beschikbaar is zijn andere kleuren ook welkom.het liefst zo standaard mogelijk of niet al te overdreven gepimp.

@streamline nice manta mn vriendin ziet deze ook wel zitten.we houden wel ff via pm verder contact hier over als je goed vindt.

Heb vandaag een telefoontje gekregen dat ik deze dag ergens een fotoshoot heb dus gaat het hem helaas niet worden.

Excuses hiervoor maar kan mijn opdrachtgever niet weigeren.

Veel succes met verder zoeken!

Gr. Streamline

Terug
Naar boven