• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ghanz

SiggieTigra

Post weinig
Ghanz, nogmaals bedankt jongen...:thumbup:thumbup:thumbup hierbij wil je nog die beloofde extra veer in je reet steken!

het zit zo....

mijn 2e auto, de tigra, was voorgekeurd en daarbij bleek m'n linkervoorveer gebroken te zijn en de midden+einddemper moesten vervangen worden.

Naar de sloop geweest, onderdelen gehaald, nieuwe rubbers en klemmen besteld, bleek m'n ouwe vertrouwde sleutelplek niet meer beschikbaar te zijn:wtf. En toen? Geen sleutelaars in de familie, geen garagegeld beschikbaar dus een alternatief zoeken. Aangezien ik hier ook vaak op het forum kijk zie ik hier regelmatig ene Ghanz uit De Krim voorbij komen. Dat is vrij dichtbij dacht ik en ik heb dus de stoute schoenen aangetrokken en hem hier aangesproken:cool:.

Om een lang verhaal kort te maken....

ik ben gisteren samen met m'n zoontje Thijs dus bij hans geweest en hebben we samen de Tigra binnen 2 uurtjes weer helemaal klaar gemaakt. Was gezellig en goed!!!

Uiteraard heb ik ook even de manta:wors mogen zien, en kom ook zeker nog een keer langs om te zien hoe het met hem gaat!

Papa weer helemaal blij en hopelijk maandag door de apk...;)

Nogmaals, hans....:wors

Groeten uit Ringe,

Arnaud

:jerry

Quote:
origineel gepost door SiggieTigra

Ghanz, nogmaals bedankt jongen...:thumbup:thumbup:thumbup hierbij wil je nog die beloofde extra veer in je reet steken!

Zijn daar ook afbeeldingen :kewlpics van ? :D

Kijk zo hoort dat, Hans kennende komt dat helemaal goed:thumbup:thumbup

Mooi om te zien dat we elkaar op zo'n manier kunnen helpen :) Heb zelf al iets van 2 keer hulp aangeboden wat helaas verder tot niets geleid heeft maar als er nog mensen zijn die in Noord Limburg en omgeving iets nodig hebben laat het dan weten!

origineel gepost door SiggieTigra

Uiteraard heb ik ook even de manta:wors mogen zien,

Groeten uit Ringe,

Arnaud

:jerry

u.. je mocht de manta zien.... :hmmz

je kon er niet omheen hahaha

maar t was een kleine moeite, dus waarom niet.

maar om dat nu hier zo te melden...:hmmz

das net zo brutaal als je u2u hahaha

gruß aus holland :P

origineel gepost door Ghanz

maar om dat nu hier zo te melden...:hmmz

das net zo brutaal als je u2u hahaha

Natuurlijk met een dikke knipoog hans...:jerry

Wilde hier ook nog even melden trouwens dat de tigra nieuwe apk heeft. Rechter achterbandje was bijna versleten, dus die moest nog vernieuwd worden, maar sinds gisteren issie erdoor..:agent

Terug
Naar boven