• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gigantische WTF

mayhem

Woont hier bijna
ik moet een nieuwe uitlaat voor mijn D kadett 1.2 s uit 81..

ik naar de automaterialenhandel afgelopen week.

moest ie ff voor bellen met bosal, met als reactie... 'nee, die maken we niet meer'.

hij romax gebeld, nee meneer, niets op voorraad, duurt enkele weken. ik zag, ik kijk ff verder. ik naar brezan, konden ook niets, dus terug naar de AGO hier, en zeg, bestel die romax maar. moest ie weer ff voor bellen ivm zekerheid van de levertyd, en daarop werd geantwoord... 5weken.

nu gaat net de telefoon... goedendag, ago, met henk.

u had een romax uitlaat besteld afgelopen week blablabla

(ik gelijk happy... denk die is vroeg binnen)

maar nee... ook romax maakt ze niet meer:swear

pest de oldtimer rijder?:swear

dus, waar kan ik nog wel een orginele uitlaatlijn vinden voor een doodsimpele D kadett 1.2s uit 1981?

mm dronten staat ie niet op de site, maar die bel ik morgen zowiezo wel ff.

andere suggesties?

Ik heb er 1 liggen voor een 1.3N zelfde als de 1.2 moet je alleen terug aan elkaar lassen, want ik kreeg hem er niet in 1 deel onderuit.. is een tussendemper en einddemer en alles derop en der aan tot aan het het spruitstuk.

Van de week heb ik hem eronderuit gehaald ivm. mijn 2 liter.

zou t kunnen dat t gewoon komt omdat er meerdere types zijn voor de 1.2s?

tot chassisnummer en vanaf chassis nummer zeg maar.

Ik zie nou trouwens op H-base dat die uitlaat inderdaad anders loopt.. weer wat bijgeleerd.

Probeer eens gewoon anders via een onderhoudsgarage te bestellen. zo doe ik het ook.

t zou gaan om het oude type. nieuwe type heeft een andere koppeling aan het spruitstuk zover ik kan zien op hbase.nl

origineel gepost door mayhem

t zou gaan om het oude type. nieuwe type heeft een andere koppeling aan het spruitstuk zover ik kan zien op hbase.nl

weet je de orginele opel onderdeel nummer ook?

Zoek eens op marktplaats naar die vent uit emmen.

Die heeft ook uitlaatdelen

Laats voor de vectra van mn maat 30 euro voor een nieuwe middendemper!!!!

Ook als je niets ziet staan op marktplaats......

Gewoon even bellen, hij heeft altijd wel wat nieuws wat nog binnen moet komen.

welk deel heb je nodig of het gehele systeem ? ik heb ook nog wel het 1 en ander liggen, zowieso een goeie einddemper..

Hier snap ik effe niets meer van.

Ik heb pas geleden nog bij Bosal een 1.2 achterdemper besteld en gekregen???Zelf werk ik bij een bedrijf waar Ago ondervalt.

Ik zal eens informeren bij Bosal of deze er echt niet meer is..

Ik kom zojuist terug van de Brezan hier, en die konden voro mij geen Middendeper voor een 1.8 GTE meer bestellen, dus dat word waarschijnlijk ook zelf fabriceren.

bosal levert ook aan brezan ;)

maar ik moet dus de middendemper hebben van een 1.2S kadett D uit 1981.

ben gisteravond ff langs custom gegaan, en heb t complete uitlaatsysteem meegenomen van een 1.3n. de einddemper is zowiezo t zelfde als de mijne, dus dat heb ik in ieder geval al:thumbup

op hbase staat ie nu opeens ook niet meer beschikbaar. wel t latere type (augustus 82 is er een ietwat ander systeem gekomen onder de 1.2s), maar ik weet niet of die nog wel leverbaar is. de flens waarmee je die aan t spruitstuk zet is in ieder geval anders zover ik kan zien op hbase.

ik vind t gewoon te achtelijk voor woorden dat zoiets niet meer gemaakt word:fy1

Terug
Naar boven