• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Girly tuning spul??

Maareh, van Roze/paars lederen bekleding heb ik geen verstand van.

Ik had een roze fleecekleed over de achterbank, wel strak spannen dan.

Voorstoelen was me wat te moeilijk :P

origineel gepost door OpelRoos

Mooi zo'n smiley Pieletje..

Hmm.. Het hoeft ook allemaal niet in 1x, gewoon even sparen en dan kopen.. Maar op die remco car styling shop stond ook een roze sub die niet zo heul duur was.. Maar dat is vast ook niks.. Nog niet echt goed naare gekeken aangezien ik druk op MP aan het zoeken ben.

En ontopic aub :vertag, het is niet de bedoeling dat door deze onzin mijn topic wordt gesloten!!

Ja mocht niet gehotinked worden...

En hoe weet jij dat van dat Pieletje?? :vertag ;)

Je hebt gelijk, ontopic ;)

Had de kijkshop ooit niet zon girlycar setje te koop voor een prikkie??

zat in:

Roze fluffie stuurhoes, roze pook, roze pedaaltjes, roze fluffie stoelhoezen, van die roze diamantjes om aan de vooraamrand te hangen enz..

Voor maar 30 euri geloof ik!

origineel gepost door Piele

Huh?? :D

Geen camera die die op de foto krijgt :P

Zo klein?? Hoe ik dat wist, nouja eigenlijk niet.. Maar het is in bovenstaand bericht dus bevestigd..

@SiDni: Ik ken iemand die heeft zijn deurpanelen bekleed met (nep)? leer dus die kan me hopelijk een handje helpen/uitleg geven hoe ik dat aan moet pakken.

origineel gepost door OpelRoos

Huh?? :D

Geen camera die die op de foto krijgt :P

Zo klein?? Hoe ik dat wist, nouja eigenlijk niet.. Maar het is in bovenstaand bericht dus bevestigd..

The ignorance... :D

Had de kijkshop ooit niet zon girlycar setje te koop voor een prikkie??

zat in:

Roze fluffie stuurhoes, roze pook, roze pedaaltjes, roze fluffie stoelhoezen, van die roze diamantjes om aan de vooraamrand te hangen enz..

Voor maar 30 euri geloof ik!

Klinkt werkelijk te fout voor woorden, ik wil het iets stylisher aanpakken.. Wie weet zat er wel wat leuks bij hoor, maar de full package.. Nee dankje *blegh* Dan kan ik nog beter in een Ford Ka gaan rijden (en nee dat gaat niet gebeuren, over my dead body)!

2_1160652399.jpg

Das nice! Ik wil ook!

Maareuh moet het weer een roze meiden auto worden???:P Babyblauw voor de verandering is ook wel leuk;)

Stoelen zijn nu (nog) geen prioriteit, en gewoon zwart kan ook heel mooi zijn.. :) En je kunt bijv. ook een letter of woord in je stoel laten embroiden.. Dat lijkt me wel gaaf.

Terug
Naar boven