• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Girly tuning spul??

wrrm neem je niet een leuk kleurtje

4gtisud04_196.jpg

4gtisud04_195.jpg

Samstag161.jpg

Misschien is dit meer jouw stijl?

Deze corsa is van een vriendin van me uit de duitse club waar ik ook bij zit. Heeft alles zelf uitgedacht en heeft het overgrote deel ook zelf gebouwd. De rest van de club heeft alleen geholpen waar nodig.

Holy shit! Dat heeft ze netjes gedaan zeg! :)

De deurpanelen en stoelen zien er echt mooi uit, zoiets in donkerpaars :wub:wub:wub!!! (maar het tuning gebeuren is echt toekomstmuziek hoor, eerst maar eens een mooie gsi te pakken krijgen en dan moet ik weer even financieel bijtanken zegmaar).. :P

origineel gepost door max

Misschien is dit meer jouw stijl?

Deze corsa is van een vriendin van me uit de duitse club waar ik ook bij zit. Heeft alles zelf uitgedacht en heeft het overgrote deel ook zelf gebouwd. De rest van de club heeft alleen geholpen waar nodig.

Hij is ddddddddddddiiiiiikkkkkkkkkkkkk :thumbup

Die tellerplaat is die nou roze?! Of kijk ik scheel..? Als de tellerplaat roze is vraaaaaaaaaaaag waar ze die vandaan heeft *kwijl*! Of hoe ze dat ding roze gekregen heeft! :wub

Donkerpaars/zilver/zwart zijn de kleuren die ik in mn auto'tje wil krijgen :wub (misschien tóch met een kleine roze touch)..

Zoals ik het hier lees is het eerst de auto nog regelen.....

Succes met je zoektocht en wat ik nu al lees aan ideeen enz. gaat dat vast wel goed komen!!!

Originally posted by OpelRoos

Holy shit! Dat heeft ze netjes gedaan zeg! :)

De deurpanelen en stoelen zien er echt mooi uit, zoiets in donkerpaars :wub:wub:wub!!! (maar het tuning gebeuren is echt toekomstmuziek hoor, eerst maar eens een mooie gsi te pakken krijgen en dan moet ik weer even financieel bijtanken zegmaar).. :P

Platen zijn rood zover ik weet.

Ik weet bijna zeker dat je die in roze kunt krijgen op de Motorshow in Essen.

Zelfs als je niets wilt kopen is dat zeker een bezoek waard om ideeen op te doen.

Wij gaan er met de club ieder jaar heen om de inkopen te doen voor alles wat we nog nodig hebben tijdens de winterombouw voor onze auto's. Het is dan altijd leuk handelen en je kan dan echt over leuke kortingen praten.

Zaterdagen en zondagen zijn altijd erg druk. Vooral de laatste zondag is een gekkenhuis daar alle handelaren hun spul kwijt willen en dat gaat dan voor dump-prijzen.

Als je tegen die tijd een auto hebt en een concept voor ogen dan is het zeker een goed idee daarheen te gaan met een boodschappenlijst.

Tip, koop je spullen pas aan het einde van de dag anders sleep je er de hele dag mee in de rondte en je kunt beter de prijzen vergelijken. Een setje koplampen worden na een half uur toch echt wel vervelend zwaar. (of neem een opklapkarretje mee)

mijn meissie heeft ook allemaal van die roze dingen in d'r corsa tot zefs roze gordels! veel komt er bij autostyle weg en op de zwarte markt in cuyk stond ook een man met roze spulletjes voor de auto

greetz

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

D&W verkocht dat soort spullen ook weet alleen niet of ze nog bestaan :hmmz

Ze bestaan nog altijd:agent

Klikkie

origineel gepost door Tommy666

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

D&W verkocht dat soort spullen ook weet alleen niet of ze nog bestaan :hmmz

Ze bestaan nog altijd

Klikkie

:thumbup

origineel gepost door rallyastra

Waarom wil je een vrouwen auto ? Kun je beter een auto bouwen waar je de jongens jaloers op maakt :vertag

Dat vind ik ook, ik zeg Corsa V6 :thumbup

SiDni,...ik zie je auto wel vaak in nij alt.... staan volgens mij

ik rij er bijna elke dag voorbij

reed eerst grijze corsa b met dtm pijp en tuning achterbumper

toen ferotte eskrot donkerblauw

en nu sinds een week weer een licht grijze corsa b

als ik je eens zie bij de auto dan toeter ik wel ff :D

die roze b corsa met dcr op de kenteken is wel stoer

niet dat ik het een leuke kleur vind maar goed

voor een man met een behoorlijke vrouwlijke kant issie leuk

en nee dat ben ik nie :agent

Terug