• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gis achterlichten kadett e sedan, bestaan ze?

Ik heb er nu pontiac lemans lichten in , maar dan heb je geen achteruitrijlicht en mistlicht meer. Als je er gsi's in stopt kun je ook in het mistlicht fittingkje een rood lampje doen dan is die gewoon als mistlicht te gebruiken ondanks het witte glas.

Ik heb er nu pontiac lemans lichten in , maar dan heb je geen achteruitrijlicht en mistlicht meer. Als je er gsi's in stopt kun je ook in het mistlicht fittingkje een rood lampje doen dan is die gewoon als mistlicht te gebruiken ondanks het witte glas.

De Lemans lichten hebben compleet andere fittingen en stekker aansluiting, dus zorg dat je ze met bedrading hebt. Ik heb er een verloopstekker voor gemaakt zodat ze aan de orginele passen.

De Lemans lichten hebben compleet andere fittingen en stekker aansluiting, dus zorg dat je ze met bedrading hebt. Ik heb er een verloopstekker voor gemaakt zodat ze aan de orginele passen.

Irmschers cabrio, ben je vaak minstens 100 euro voor kwijt inderdaad. Een set hatch GSI lampen ombouwen is volgens mij nog nooit gedaan, is ook niet zo makkelijk hoor, om dat echt netjes te doen. Zou wel gaaf er uit zien!

Of deze, maar ook erg duur...

http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-...83328?pt=DE_Autoteile&hash=item1c4a45f660" onclick="window.open(this.href);return false;

$_57.JPG

Irmschers cabrio, ben je vaak minstens 100 euro voor kwijt inderdaad. Een set hatch GSI lampen ombouwen is volgens mij nog nooit gedaan, is ook niet zo makkelijk hoor, om dat echt netjes te doen. Zou wel gaaf er uit zien!

Terug
Naar boven