• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gister flink bezig geweest van aankoop tot nu

hai hai.

ik ben flink bezig geweest en ben u al heel trots!!

ik heb haar laten strippen lelijke strips en stickers:swear

andere antennen, andere uitlaat geluid valt me erg tegen :( rode neon onder me dashbord nieuw pookje en hoesje.

booskijkers zijn besteld die krijg ik in feb. ik kan niet wachten tot ik er meer aan kan doen maar me budget is niet zo hoog helaas belangrijk dat de muziek beter word is allemaal orgineel niet echt geweldig dus......van de zomer mooi velgen en dan nog een bodykit maar die komt denk ik als laatst want daar moet ik genoeg voor sparen.

ik had graag embleemloze grill erop gewild maar mijn type zit de grill vast aan de bumper:swear:wtf

hoop dat jullie ook vinden dat ik goed opweg ben?

hier foto's van de dag dat ik haaar kreeg tot nu.....

810808335_5_adRt.jpeg

810808128_5_i_bc_1.jpeg

Foto-GCTBY8QS.jpg

Foto-UVBMSBNE.jpg

Foto-IKMXW3FT-1.jpg

Foto-LPC8WMKT.jpg

Foto-IRJOX4VB.jpg

ja ik heb geen idee zei laatst iemand van dit forum ook al dat hij mijn achterbumper cool vond.

ze zaten er al op en van die mensen van wie ik heb gekocht hebben er volgens mij niks aan gedaan

is een cdx

dit is een plaat die over de gewone bumper heen zit,is origineel opel.

het staat wel dik.

ik heb dezelfde corsa gehad met dezelfde wielen en achterbumper

edit: je hebt een sport zie ik nu,die plaat is van een cdx volgens mij, een sport had dit niet

een goed begin is het halve werk ;)

nu nog ff de luxe kenteken platen erop en en ff dat plaatje van je tankklep afhalen en het ziet er nog een stuk beter uit ;)

de achter bumper viel mij ook meteen op :P staat wel goed eronder.

Netjes.!

hier in Roosendaal rijd ook iermand met zo een rode met die bumpers erop.. vond ze ook al apart

schroefjes/torxjes. zo gebeurd.

maar ik zou d'r niet teveel aan doen, leuke wielen en wat verlagen en je bent al klaar vind ikking:

heb al gekeken maar ik heb een schuur in me bumper bij rechterflapje dus moet maar ff kijken of ik dat wel ga doen.

ja ik wil haar ook graag verlagen maar ze zeggen allemaal dat kut klus is hihih

verlagen is idd niet zo veel werk.. ik heb het zelfs bij mij hier voor de deur gedaan.. :D nieuwe toplagers bestellen hoef je die andere er ook niet af te halen haha :D

ziet er stak uit hoor je auto, net achterbumpertje ook;)

ff mooie velgjes eronder, btje verlagen 40/40, en voor beter geluidje kan je beter een rvs dtm uitlaatje nemen een ovale of met 2 76mm pijpies DTM tie maken opzig wel lkkr diep niet overdreven geluidje, voor t egte harde geluid moet je je middendemper eronder vandaan halen en er een recht stukkie tussen zetten.

maar dan moet je wel goeie buren hebben en geen nacht baan;)

heb ik wel buren zijn er niet egt blij mee :D

greetz:wors

Terug
Naar boven