• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gloeiende @&*$#!!!! Schade!!

haha, ben eigenlijk wel nieuwscheirig of ie ook uit de leasemaatschappij is gegooit.

waren ze wel mee bezig vertelde de beste man van de lease maatschappij.

Willem

Een paar foto's:

Foto-48UFSAJR.jpg

Foto-H8CJBTGR.jpg

Foto-AYKPDVJQ.jpg

Foto-LA8UK8BD.jpg

Als je goed kijkt dan zie je waar de reserveband de motorkap heeft geraakt, en op het achterlicht een streep die op de hoek van de bumper uitkomt waar je kunt zien waar bumper e.d. werden geraakt: precies waar het dikke vuil ophoudt.

Foto-YSY4S3UP.jpg

he he dan.

Mooi dat de dader gevonden is.

Slaat toch nergens op dat mensen zo maar weg rijden.

Succes met het herstel :thumbup

Als het met geweld (geluid) is gegaan, zou ik volgens mij nog steeds zwaar de neiging te hebben om eens aan oom agent te vragen hoe ze hiermee omgaan.

Als je niet toevallig in de buurt was zat je nu met alleen die schade :s.

Ik weet niet hoe rustig ik zou blijven met die gedachte..

Succes en goed bezig met er actief achteraan gaan.

"As is verbrande turf" zeggen ze hier.

Ik denk niet dat de politie nog iets doet met een aangifte nu de dader zich heeft gemeld, al is het na de hulp van een derde partij (de doktersassistente). Ik heb ook foto's van de sporen op haar auto gemaakt, bovendien erkent ze schuld. Ze zei zelfs dat ze dacht dat er geen schade was, wat op zich al een erkenning is dat ze tegen mij aan is gereden.

Ik laat het nu aan de verzekering over.

Vandaag ga ik naar een schadebedrijf (opgegeven door mijn verzekeraar) om te horen wat het geintje kost.

Net bij het schadebedrijf geweest: voorlopige geschatte schade is € 1000. Morgen komt de expert.

origineel gepost door Navy

Net bij het schadebedrijf geweest: voorlopige geschatte schade is € 1000. Morgen komt de expert.

Ik neem aan dat het jou niks gaat kosten toch? En dat zij die schade mag betalen..

Hoop dat de auto er weer als vanouds uit komt te zien.

Dat zou er nog bij moeten komen ook! :fy1

Mijn auto stond notabene still, geparkeerd, zij rijdt er tegenaan en dan zou het míj geld moeten kosten? Dacht het niet.

Terug
Naar boven