• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Goede hulp nodig bij TID scherm!

CorsaSport90

Post weinig
Na rondgekeken te hebben op internet wordt ik er niet wijs uit hoe ik nou dat TID scherm werkend krijg.

Hij doet helemaal niks!

En kabels doorknippen doe ik niet zomaar,want overal staat wat anders en dalik heb ik geen kabels meer over.

Er zat ooits een keer een standaard opel radio in,sinds die is vervangen doet mijn TID niks meer.

Hoe kan dit?

En misschien heeft het er mee te maken dat mijn hele middenconsole(kachel,warmkoud regelaar,sigarettenaansteker) het niet doet kwa lampjes.

Ik heb naar de zkeringen gekeken,en van de zkeringen die erin zitten is er geen kapot,en zijn wel plaatsen waar geen zekeringen inzitten,dus misschien mis ik er een?Alleen als ik de zekeringendeksel kijk,staan er sommige logo's op waar ik niet uit kan halen waarvoor die zekering zou moeten zijn.

Wie kan mij hier aub mee helpen,want wordt er een beetje moe van

Alvast bedankt!

heb je geen opel corsa boekje, daar staan de zekeringen nummers in .

van welk jaar is je corsa ?

en als ik tijd zal ik eens weten te vertellen waar ik denk dat het TID op vast hangt.

heb je geen opel corsa boekje, daar staan de zekeringen nummers in .

van welk jaar is je corsa ?

en als ik tijd zal ik eens weten te vertellen waar ik denk dat het TID op vast hangt.

Hij komt uit 98,en heb alleen een onderhoudsboekje.En de lampjes heb ik al eens vervangen bij het tid,maar doet het nog steeds niet

Hij komt uit 98,en heb alleen een onderhoudsboekje.En de lampjes heb ik al eens vervangen bij het tid,maar doet het nog steeds niet

ja ik moet ergens zon handleiding online,of ergens anders vinden,want is altijd wel handig,mja,of dan mijn probleem met TID is verholpen,betwijfel ik.

ja ik moet ergens zon handleiding online,of ergens anders vinden,want is altijd wel handig,mja,of dan mijn probleem met TID is verholpen,betwijfel ik.

Draai eens aan de knop onder je lichtschakelaar, dit is de dimmer van de dashbordverlichting.. een veel gemaakte fout!

Laat het even weten A.U.B.

Draai eens aan de knop onder je lichtschakelaar, dit is de dimmer van de dashbordverlichting.. een veel gemaakte fout!

Laat het even weten A.U.B.

Heb het geprobeerd,maar geen resultaat!

De lampjes waar die dimmer zit,en me stadslicht,dimlicht enzo,die branden wel.

Dus wat moet ik nu doen?? :wtf

Heb het geprobeerd,maar geen resultaat!

De lampjes waar die dimmer zit,en me stadslicht,dimlicht enzo,die branden wel.

Dus wat moet ik nu doen?? :wtf

Terug
Naar boven