• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gooit koelvloeistof eruit...

is het niet makkelijker om van iemand anders ff zo'n dop te lenen?

of ff op de sloop kijken? daar staan toch wel vaker Cali's

kijk, als je ff zo'n dop leent van iemand, weet je tenminste iets.

om zo te blijven rijden lijkt me ook niet verstandig.

maar ik ben toch bang dat het je koppakking is.

al meerdere keren mee gemaakt (niet alleen bij Opel)

maar zo'n dop proberen is natuurlijk wel verstandig :thumb

weet ik, maar dat wil niks zeggen ;)

zeker omdat de motor al ?2keer? uit elkaar geweest is.

dus dat zou ik zeker ff in je achterhoofd houden.

maar zoals gezegt. probeer ff zo'n dop uit te lenen van iemand :thumb

weet ik, maar dat wil niks zeggen ;)

zeker omdat de motor al ?2keer? uit elkaar geweest is.

dus dat zou ik zeker ff in je achterhoofd houden.

maar zoals gezegt. probeer ff zo'n dop uit te lenen van iemand :thumb

Doe eens een wat grotere algehele foto van het ding als de mijne het zelfde is kun je hem wel lenen, ik verwacht toch nog een hele tijd niet te kunnen rijden.

Je hebt pm.

Kzal morgen even kijken of ik nog een "normale dop" zonder die sensor heb, die kun je zo hebben... Als ik er een heb PM ik wel even voor je adres.

Jeroen

Doe eens een wat grotere algehele foto van het ding als de mijne het zelfde is kun je hem wel lenen, ik verwacht toch nog een hele tijd niet te kunnen rijden.

Je hebt pm.

Maar die normale dop moet ik tog niet hebben?? Wat moet ik met zo een dichte dop proberen dan? Daar kan die (eventueel) tog niks uitgooien???

Kzal morgen even kijken of ik nog een "normale dop" zonder die sensor heb, die kun je zo hebben... Als ik er een heb PM ik wel even voor je adres.

Jeroen

Maar die normale dop moet ik tog niet hebben?? Wat moet ik met zo een dichte dop proberen dan? Daar kan die (eventueel) tog niks uitgooien???

Ow pleuris dat wist ik niet :wtf . Was laatst bij Andre, had die er 1 voor me zeg ik die moet ik niet hebben pffff. Stom stom stom hahaha. Nja uhmm ik mag de dop van injectthevenom lenen! Dus ff daarmee kijken watskebeurt..

Vannacht de teller uitgereden :shock: (voor het eerst in 3,5 jaar, durfde eerst niet verder als 220) en toen was het vaatje ook weer leeg pfff..

Terug
Naar boven