• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gordels Astra G Coupe

Een replica is als je iets namaakt...en bij mijn weten heeft er nooit een Coupé OPC bestaan (helaas).

Vind de OPC2-bumper wel schitterend staan op de Coupé, net een beetje agressiever dan de gewone Coupé-bumper.

Ik heb zelf de Irmscher-bumperverbreders op de achterbumper zitten, dat geeft de auto echt een veel mooiere achterkant, lager en sportiever, kijk maar:

Edit: heb de foto verwijderd omdat deze door velen gejat werd (van buiten het Opel-Forum). Pm me even als je wilt weten hoe het eruit zag.

ik had het ook een tijdje in me hoofd die te kopen, ik vind ze alleen zo stervens duur voor zoiets kleins

ik had het ook een tijdje in me hoofd die te kopen, ik vind ze alleen zo stervens duur voor zoiets kleins

Ze zaten op de auto toen ik 'm kocht. Heb de auto als schadeauto gekocht, zoals je misschien weet en ook in die verbreders zit een scheurtje.

Het zijn wel echt supermooie dingen, je ziet ze op bijna nooit maar ze maken de auto echt af, omdat ze de lijn van de sideskirts doortrekken naar de achterbumper.

Ze zaten op de auto toen ik 'm kocht. Heb de auto als schadeauto gekocht, zoals je misschien weet en ook in die verbreders zit een scheurtje.

Het zijn wel echt supermooie dingen, je ziet ze op bijna nooit maar ze maken de auto echt af, omdat ze de lijn van de sideskirts doortrekken naar de achterbumper.

ja ik vind ze ook echt zeker fraai!!

als ik een extra centje over heb dan haal ik ze dnek ook wel

ja ik vind ze ook echt zeker fraai!!

als ik een extra centje over heb dan haal ik ze dnek ook wel

nee coupe opc heeft inderdaad nooit bestaan daarom maak ik er zelf wel eentje :)

alles op zijn tijd

maar die verbreders vind ik toch maar niks op een coupe hoor (mijn persoonlijke mening e :) )

nee coupe opc heeft inderdaad nooit bestaan daarom maak ik er zelf wel eentje :)

alles op zijn tijd

maar die verbreders vind ik toch maar niks op een coupe hoor (mijn persoonlijke mening e :) )

Tja maar wel een opc Extreme...

l.jpg

;) Sorry voor het zeuren...was even nodig.

Zet je er dan ook een OPC-grille in? Ik zag namelijk laatst een foto van een OPC Coupé, maar die had heel subtiel de letters 'OPC' in de grille veranderd in 'Coupé'. Dat was echt een heel mooi en subtiel detail, waardoor de wagen echt klopte.

Heb je ook een topic over je ombouw? Want dat zou ik dan wel graag volgen. Ik volg Baas J. ook met z'n ombouw. Wil namelijk zelf graag volgend jaar beginnen met de ombouw van mijn Coupé tot circuitracer, compleet met drieliter V6 en achterwielaandrijving en alle topics zijn dus erg leerzaam.

@Haasje17, je afbeelding werkt niet?

;) Sorry voor het zeuren...was even nodig.

Zet je er dan ook een OPC-grille in? Ik zag namelijk laatst een foto van een OPC Coupé, maar die had heel subtiel de letters 'OPC' in de grille veranderd in 'Coupé'. Dat was echt een heel mooi en subtiel detail, waardoor de wagen echt klopte.

Heb je ook een topic over je ombouw? Want dat zou ik dan wel graag volgen. Ik volg Baas J. ook met z'n ombouw. Wil namelijk zelf graag volgend jaar beginnen met de ombouw van mijn Coupé tot circuitracer, compleet met drieliter V6 en achterwielaandrijving en alle topics zijn dus erg leerzaam.

@Haasje17, je afbeelding werkt niet?

Bij mij doet ie het wel... maar even voor de duidleijkheid dit is geen fotoshop, deze is ook echt gebouwd. Heb hem zelf 1 keer mogen zien.

Terug
Naar boven