• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gps box op multimediasysteem?

kadett-supreme

Post weinig
hoi,

ik ben op zoek naar 'n gps box om navigatie op m'n multimediasysteem in de auto te krijgen. ik kan er vrij weinig over vinden. heeft iemand ervaring op dit gebied?

ik heb wel wat gevonden maar vind deze erg prijzig. heeft iemand suggesties?

Heb je een Car-PC?

Legio's aan opties is dan mogelijk, veel gebruikt is de USB GPS antenne of een bluetooth versie met een USB bluetooth dongle aan de PC.

Als je gewoon een scherm hebt en daarop iets van een navigatie wilt aansluiten vereist dat appart en minder verkocht hardware waarbij de prijzen omhoog schieten. 200 euro vind ik nog redelijk, anders plak je gewoon een 99 euro kostende MIO 150 tegen je voorruit.

thnx voor je reactie.

ik heb geen car pc. waarschijnlijk zit er dan niet veel anders op dan zo'n ding te bestellen... vind het alleen raar dat het bijna niet te vinden is. heb maar 'n 2tal websites gevonden waar ze zoiets hebben.

Terug
Naar boven